Сьогодні: неділя, 23 квітня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДА
Порядок реєстрації

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Продовження строку дії  паспорта прив’язки тимчасової спороди для провадженя підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)

Код 02-05.00

Відділ містобудування, архітектури, жкг, будівництва та нфраструктури райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

 

Вихідний субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінрегіону від 21.10.2011 р. № 244

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Потреба в розміщенні тимчасової споруди для підприємницької діяльності

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

. Заява  про продовження дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для підприємницької діяльності зі згодою замовника на обробку персональних даних до управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради на ім’я начальника управління;                          

2. Виданий раніше паспорт прив’язки тимчасової споруди;

3. Підстава для продовження дії паспорта підприємницької діяльності

 (продовження строку договору оренди земельної, тощо

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний пакет документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Паспорт прив’язки ТС

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

                       

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача паспорта прив’язки тимчасової спороди для провадженя підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)

Код 02-04.00

Відділ містобудування, архітектури, жкг, будівництва та нфраструктури райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Субота з 8.00 до 15.00

Крім святкових днів.

Вихідний неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінрегіону від 21.10.2011 р. № 244

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Потреба в розміщенні тимчасової споруди для підприємницької діяльності

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява на ім’я начальника відділу із зазначенням

адреси, контактних номерів телефонів (мобільний, домашній, робочий).

2. Схема розміщення ТС (додаток 1)

3. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт  господарювання, що має ліцензію на виконання  проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат .

4. Схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України" (2807-15)

5. Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

6. Засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою.

 

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний пакет документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Паспорт прив’язки ТС

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

                        

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки

(назва адміністративної послуги)

Код 02-02.00

Відділ містобудування, архітектури, жкг, будівництва та нфраструктури райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затверджений наказом Мінрегіону від 07.07.2011 р. № 109

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява на ім’я начальника відділу із зазначенням

адреси, контактних номерів телефонів (мобільний, домашній, робочий).

2. Засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою.

3. Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі).

4. Викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000 (М 1:5000)

5. Кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності).

6. Черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру — за умови відсутності містобудівного кадастру).

7. Фотофіксація земельної ділянки (з оточенням).

8. Містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об’єкта будівництва

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний пакет документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

            

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

                                                     Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової спороди для провадженя підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)

Код 02-06.00

Відділ містобудування, архітектури, жкг, будівництва та нфраструктури райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний  субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінрегіону від 21.10.2011 р. № 244

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Потреба в розміщенні тимчасової споруди для підприємницької діяльності

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява про внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності про  зі згодою замовника на обробку персональних даних

2. Виданий раніше паспорт прив’язки тимчасової споруди;

3. Нові ескізи фасадів  ТС  у кольорі М 1:  50 (для стаціонарних ТС),

які  виготовляє  суб'єкт  господарювання,  що  має   ліцензію   на

виконання  проектних робіт,  або архітектор,  який має відповідний

кваліфікаційний сертифікат чи схема благоустрою (2 примірника) 

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний пакет документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Паспорт прив’язки ТС

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

     Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 (назва адміністративної послуги)

Код 02-01.00

Відділ містобудування, архітектури, жкг, будівництва та нфраструктури райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженої наказом Мінрегіону від 05.07.2011 №103-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. . Заява на ім’я начальника відділу із зазначенням

адреси, контактних номерів телефонів (мобільний, домашній, робочий).

2. Засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою.

3. Засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову зазначеної земельної ділянки.

4. Ескіз намірів забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади, максимальні відмітки висотності, відстані до сусідніх земельних ділянок).

5. Проект будівництва (за наявності).

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний пакет документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Будівельний паспорт

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

Інформаційна картка

адміністративної послуги

(у разі, якщо послуга надається через центр надання адміністративних послуг)

Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо  відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення земельної ділянки (крім випадків, коли земельна ділянка належить до приватної власності)

(назва адміністративної послуги)

Код 01-03.00

Марківська районна державна адміністрація

(назва суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних  послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

92400 смт Марківка,

 пров Південний,2

к.201-202

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок, четвер з 8-00год. до 17-00 год. середа з 8-00 год. до 20-00 год.,

п’ятниця з 8.00 до 16 - 00 год.,

вихідний – субота, неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел. (06464)9-12-59

Веб – сайт районної державної адміністрації: http://mar.loga.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Земельний кодекс України, ст.123

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення громадянина

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою до якого додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова  згода землекористувача, засвідчена  нотаріально (у разі вилучення  земельної  ділянки).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення адміністратору ЦНАП

поштою або особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

місяць

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Надання неповного пакету документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови районної державної адміністрації

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

                                         Інформаційна картка
                                      адміністративної послуги

                                      (у разі, якщо послуга надається через центр надання адміністративних послуг)

                                       Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

                                             (назва адміністративної послуги)

                                                    Код 01-02

Марківська районна державна адміністрація

                                                 (назва суб’єкта надання адміністративної послуги)

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних  послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

92400 смт Марківка,

 пров Південний,2

к.201-202

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок, четвер з 8-00год. до 17-00 год.

середа з 8-00 год. до 20-00 год.,

п’ятниця з 8.00 до 16 - 00 год.,

вихідний – субота, неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел. (06464)9-12-59

Веб – сайт районної державної адміністрації: http://mar.loga.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Земельний кодекс України, ст.128

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення громадянина

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява (клопотання) із зазначенням місця розташування земельної ділянки, її цільове  призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату  авансового  внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки. До заяви (клопотання) додаються:

  а) документ, що посвідчує право   користування земельною ділянкою (у разі його наявності), та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване  на  цій земельній ділянці (у разі наявності  на земельній  ділянці  будівель, споруд); б) копія  установчих документів для юридичної особи,  а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення адміністратору ЦНАП

поштою або особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

місяць

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Надання неповного пакету документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови районної державної адміністрації

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

інформаційна картка

адміністративної послуги

(у разі, якщо послуга надається через центр надання адміністративних послуг)

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

(назва адміністративної послуги)

Код 01.01.00

 Марківська районна державна адміністрація

(назва суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних  послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

92400 смт Марківка,

 пров Південний,2

к.201-202

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок. четвер з 8-00год. до 17-00 год. середа з 8-00 год. до 20-00 год.,

п’ятниця з 8-00 до 16 - 00 год.,

вихідний – субота, неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел. (06464)9-12-59

Веб – сайт районної державної адміністрації: http://mar.loga.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Земельний кодекс України, ст. ст.123, 124

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення громадянина

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Погоджений в установленому законодавством порядку Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення адміністратору ЦНАП

поштою або особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Два тижні

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Надання неповного пакету документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови районної державної адміністрації

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

особисто

16.

Примітка

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

Видача висновку про можливість створення прийомної сім’ї,

дитячого будинку сімейного типу

(назва адміністративної послуги)

Код 03-04.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

пункт 40 – 41  Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Необхідність створення прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.письмова заява заявників

2. рекомендація центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто  звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Призначається протягом 10 робочих днів з моменту звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Визначені п. 38 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, можуть бути влаштовані тільки в сім'ї повнолітніх осіб.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, не можуть бути влаштовані в сім'ї осіб, які:

визнані в установленому порядку недієздатними або обмежено дієздатними;

позбавлені батьківських прав, якщо ці права не були поновлені;

були усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями іншої дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним, опіку, піклування чи діяльність прийомної сім'ї або дитячого будинку сімейного типу було припинено з їх вини;

були засуджені за злочини проти життя і здоров'я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 1501, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324 і 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів;

перебувають на обліку або на лікуванні у психоневрологічному чи наркологічному диспансері;

зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами;

страждають на хвороби, перелік яких затверджений МОЗ щодо осіб, які не можуть бути усиновлювачами;

є інвалідами I і II групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують стороннього догляду;

проживають на спільній житловій площі з членами сім'ї, які мають розлади здоров'я або поведінку чи спосіб життя, що може негативно вплинути на здоров'я дитини, її фізичний, психічний, моральний стан або інтелектуальний розвиток;

не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);

поведінка та інтереси яких суперечать інтересам дитини, яка може бути влаштована в сім'ю на виховання.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок про створення прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

____________________________________

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Рішення про встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною.

(назва адміністративної послуги)

Код 03-01.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний  субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

пункт 40 Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Вирішення питання щодо встановлення опіки чи піклування

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.письмова заява опікуна (піклувальника0

.2.  довідка про доходи за останні 6 місяців

3. документ підтверджуючий право власності або користування приміщенням

4. довідка про проходження курсу навчання кандидата в опікуни, піклувальники та рекомендації центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних.

5.копія паспорту.

6. довідка про наявність чи відсутність судимостей

7  висновок про стан здоров’я

8. довідки від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявником

9. письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї на влаштування дитини написана власноручно в присутствії посадової особи.

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Письмова заява з пакетом документів  надається до Цнап

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

 протягом 1 місяця  з моменту звернення 

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність необхідних документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови райдержадміністрації про встановлення опіки чи піклування над дитиною

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

дозвіл  на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користуванням яким має дитина

 (назва адміністративної послуги)

Код 03-06.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Субота з 8.00 до 15.00

 

Вихідний  субота, неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

пункт 66  Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Купівля, продаж нерухомості яка належить на праві власності або користування дитині або дарування житлового приміщення особі до 18 років.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява батьків (опікунів, піклувальників).

2. Копія паспорту, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера.

3. Документ, підтверджуючий право власності (користування) дитини на відчужуване житло/майно.

4. Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства

5. Копія свідоцтва про народження дитини.

6. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрації або витяг з домової книги.

7. Копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників).

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП, для отримання дозволу на вчинення правочину.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 1 місця з моменту звернення 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неподання необхідних документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови райдержадміністрації про надання дозволу на вчинення правочину з нерухомістю яка належить на праві власності або користування дитині, на дарування житлового приміщення

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Висновок про визначення місця проживання дитини.

(назва адміністративної послуги)

Код 03-02.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота,  неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Спір між батьками щодо визначення місця проживання дитини.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.  заява одного з батьків;

2. копія паспорта заявника;

3. довідка про доходи;

4. довідка про майно;

5. характеристика  на заявника;

6. довідка з місця реєстрації (проживання) заявника;

7. копія свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності);

8. копія свідоцтва про народження дитини;

9. довідка з місця навчання, виховання дитини;

10. довідка про сплату аліментів (у разі наявності)

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Письмова заява з пакетом документів  надається до Цнап

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

 протягом 1 місяця  з моменту звернення 

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність необхідних документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок служби у справах дітей

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Рішення про встановлення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування

 (назва адміністративної послуги)

Код 03-05.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота,  неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

пункт 55-59  Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Необхідність встановлення (припинення) опіки над дитиною або ії житлом, призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Документи, які підтверджують право власності дитини на майно.

3. акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна над майном та висновок про можливість виконання ним обов’язків опікуна

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто звертається з заявою та вичерпними пакетом документів до ЦНАП

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неподання необхідних документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови райдержадміністрації про встановлення  (припинення) опіки над дитиною або ії житлом, призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Рішення про участь у вихованні дитини та у разі потреби порядок побачення з дитиною того з батьків, який проживає окремо від неї

 (назва адміністративної послуги)

Код 03-03.00

Служба у справах дітей Марківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

92400, Луганська область, смт. Марківка, пров Південний,2 кім 201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00

Середа з 8.00 до 20.00

П’ятниця з 8.00  до 16.00

Вихідний субота,  неділя.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел. (06464)91259

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», ст. 158 Сімейного Кодексу

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява матері або батька

2.Акт обстеження житлово-побутових умов проживання  в якому зазначено що умови проживання сприятливі для проживання та виховання дитини.

3. Довідка про наявність заробітку або іншого доходу.

4. Копія паспорту матері, батька дитини

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Письмова заява з пакетом документів надається на адресу ЦНАП

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів з дня звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неподання необхідних документів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови райдержадміністрації

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисте отримання заявником

16.

Примітка

 

 

 

 

 

                                                                       ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

                                                                     АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

                                   (у разі, якщо послуга надається через центр надання адміністративних послуг)

          05-01.00 Реєстрація колективних договорів і територіальних угод

(назва адміністративної послуги)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних  послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг

 92400 смт Марківка,

 пров Південний,2

к.201-202

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг

Понеділок, вівторок, четвер з 8-00год. до 17-00 год.

середа з 8-00 год. до 20-00 год.,

п’ятниця  з 8-00 до 16 - 00 год.,

вихідний – субота, неділя

3.

Телефон/ факс (довідки), адреса електронної пошти та веб – сайт

Тел. (06464)9-12-59

Веб – сайт районної державної адміністрації: http://mar.loga.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується

надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про колективні договори і угоди»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 року № 115

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

?

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади /органів місцевого самоврядування

?

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Укладення колективного договору в установах, організаціях, підприємствах

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Три примірники колективного договору (перший, другий, копія);

2. Додатки до колективного договору;

3. Протоколи розбіжностей до колективного договору;

4. Інформація про склад повноважних представників сторін, які брали участь у колективних переговорах (протоколи профспілкового органу, загальних зборів трудового колективу, накази (розпорядження) власника).

10.

Порядок та спосіб надання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів надається до ЦНАП

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається безоплатно.

У разі платності:

1

Нормативно – правові акти, на підставі яких стягується плата

?

2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

?

3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

?

12.

Строк надання адміністративної послуги

Послуга надається протягом 14 робочих днів з дня, наступного після надходження договору до реєструючого органу.

Перший і другий примірник колективного договору повертаються сторонам, які подали на реєстрацію, не пізніше наступного дня після реєстрації чи прийняття рішення про відмову в реєстрації.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подані на реєстрацію примірники і копія колективного договору не є автентичними.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Державна реєстрація колективного договору, змін та додатків до нього та напис про повідомну реєстрацію на примірниках і копії колективного договору.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Результат послуги надається суб’єкту звернення у відділі праці та соціальних зв’язків управління праці та соціального захисту населення.

16.

Примітка

У разі допущення технічної помилки під час проведення повідомної реєстрації, колективний договір повертається до управління праці та соціального захисту населення та в найкоротший термін проводиться виправлення помилок.

 

 

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Адреса: 92400 Луганська область Марківський район смт Марківка пров Південний, буд 2 кім 201-202

 

ГРАФІК РОБОТИ:

Понеділок                                 з 08.00 до 17.00

Вівторок                                    з 08.00 до 17.00

Середа                                       з 08.00 до 20.00

   Четвер                                        з 08.00 до 17.00

П’ятниця                                    з 08.00 до 16.00

Вихідний  субота, неділя

 

 

||
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА