Сьогодні: вівторок, 13 листопада 2018  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАРДА і громадськістьТема для обговорення

Тема для обговорення

11 09 2017,12:49 | Чому були внесені зміни до повноважень громад у сфері архбудконтролю, - коментар ДАБІ

Чому були внесені зміни до повноважень громад у сфері архбудконтролю, - коментар ДАБІ


     
Чому були внесені зміни до повноважень громад у сфері архбудконтролю, - коментар ДАБІ
 

Державна архітектурно-будівельна інспекція відповіла на запитання голови Слобожанської об’єднаної громади Івана Камінського, яке він поставив під час інтерв’ю для «Децентралізації влади», щодо змін в повноваженнях громад у сфері архітектурно – будівельного контролю.

В інтерв’ю голова громади зазначав: «…невдовзі після цього (отримання повноважень архбудконтролю – Ред.) ми довідалися, що у зв’язку з прийняттям змін до законодавства, функції ДАБІ можуть перебирати на себе лише ті громади, населення яких перевищує 50 тисяч осіб. Успішних діючих архітектурно-будівельних відділів, подібних до нашого, по всій Україні було тільки три. Хіба не можна було зробити для них виняток?».

Ми запитали ДАБІ, чому інспекція не відстоювала інтереси громад при прийнятті змін до законодавства, що регулює питання децентралізації повноважень у сфері архітектурно – будівельного контролю?

ДАБІ надала наступні пояснення:

«Законом України №1817 – VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», що набрав чинності з 10.06.2017, внесені зміни в тому числі і до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Головне завдання, яке покликаний вирішити новий закон – посили контроль за дотриманням будівельних норм і правил. Одним із інструментів врегулювання цієї проблеми стало скасування категорій складності об’єктів будівництва. При цьому, класифікація об’єктів будівництва здійснюється лише за класами наслідків – СС1, СС2 та СС3.

Тобто фактично відбувся перехід від триступеневої дозвільної системи – повідомлення, декларація, дозвіл до двоступеневої – повідомлення, дозвіл.

Зазначене дозволяє вивести процес будівництва на новий рівень.

Перш за все, це посилення відповідальності забудовників щодо якості та надійності нового будівництва.

Крім того, наслідком запровадження дозвільних процедур є перехід відповідальності за законність будівництва від замовника до органу державного архітектурно-будівельного контролю. А це вимагає зовсім іншого підходу до виконання наданих повноважень та достатнього досвіду, з чим сьогодні об’єктивні труднощі в невеликих містах, селищах та селах.

При цьому, слід зауважити, що об’єкти, віднесені до класу СС1, складають переважну частину забудови невеликих населених пунктів.

Таким чином, згідно вищевказаних змін у законодавстві, виконавчим органам з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад (крім міських  рад населених пунктів, які є адміністративними центрами областей, та міських рад населених пунктів з чисельністю населення понад 50 тисяч) надано функції держархбудконтролю щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), розташованих у межах відповідних населених пунктів.

Враховуючи зазначене, відділ державного архітектурно-будівельного контролю Слобожанської селищної ради, як і решта новоутворених органів місцевого самоврядування, які отримали повноваження архбудконтролю, продовжує виконувати свої функції щодо об’єктів класу наслідків СС1, що складають переважну більшість об’єктів будівництва на території селищ Слобожанське та Степове».

 

12.09.2017,15:37 | АНОНС! U-LEAD запрошує до співпраці громадські організації
12.09.2017,15:36 | Маємо зробити максимум задля прискорення розвитку медицини на селі – Глава держави
11.09.2017,13:18 | Громаді є сенс об’єднуватися, якщо вона здатна буде забезпечити якісні послуги і сталий розвиток, - Яніна Казюк (+фінмоніторинг ОТГ)
11.09.2017,12:49 | Чому були внесені зміни до повноважень громад у сфері архбудконтролю, - коментар ДАБІ
11.09.2017,12:46 | Молодим – дорога!, - експерт про роль молодіжних організацій у розвитку громад
08.09.2017,07:53 | Без децентралізації зміни в країні були б неможливими, - Президент
07.09.2017,08:59 | Уряд схвалив законопроект, який дозволяє ОТГ розпоряджатися своїми землями, - Зубко (+ презентація)
06.09.2017,08:56 | Витрати місцевого самоврядування на сферу ЖКГ недостатні, - Зубко
06.09.2017,08:52 | Фінансова децентралізація. Перші кроки (відео)
05.09.2017,09:23 | Об’єднання на межі районів: опубліковано текст змін до методики формування спроможних громад
04.09.2017,09:20 | Прискорюємо децентралізацію: завдання для Парламенту на VII сесію (+ інфографіка)
04.09.2017,09:17 | Бюджетний процес в розпалі: в Мінфіні обговорили особливості місцевих бюджетів 2018 року
01.09.2017,10:56 | 25 вересня розпочинається процес висування кандидатів у депутати і на місцевих голів ОТГ
31.08.2017,13:34 | Пасивність третини ОТГ спонукають до перегляду порядку надання їм державної фінансової підтримки, - В’ячеслав Негода
31.08.2017,13:31 | Погодження проектів та розподіл коштів ДФРР практично завершено

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА