Сьогодні: вівторок, 13 листопада 2018  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАРДА і громадськістьТема для обговорення

Тема для обговорення

04 09 2017,09:20 | Прискорюємо децентралізацію: завдання для Парламенту на VII сесію (+ інфографіка)

Прискорюємо децентралізацію: завдання для Парламенту на VII сесію (+ інфографіка)


     
Прискорюємо децентралізацію: завдання для Парламенту на VII сесію (+ інфографіка)
 

Цього тижня починається чергова сесія Верховної Ради України. На прядку денному парламенту - велика кількість надважливих рішень, необхідних для прискорення реформ, у тому числі, - децентралізації.

Ми виокремили 9 законопроектів, прийняття яких чекає усе місцеве самоврядування, зокрема, сотні об’єднаних територіальних громад і тисячі громад, які ще в процесі об’єднання.

Законопроекти, необхідні для формування спроможних територіальних громад:

№4773 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо добровільного приєднання територіальних громад)». Забезпечить фінансування об’єднаних територіальних громад, які визнані за рішенням Уряду спроможними, а також територіальних громад, які приєдналися до спроможних ОТГ.

№6466 «Про внесення змін до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» щодо добровільного приєднання територіальних громад сіл, селищ до територіальних громад міст обласного значення». Розблокує процес формування спроможних територіальних громад навколо міст обласного значення. Прирівняє територіальні громади міст обласного значення до спроможних об’єднаних територіальних громад та запровадить механізм добровільного приєднання громад до міст.

Законопроект, необхідний для формування ефективного районного рівня адміністративно-територіального устрою:

№6636 «Про порядок утворення, ліквідації районів, встановлення і зміни їх меж». У багатьох районах відсутні підстави для спільного представництва інтересів територіальних громад, оскільки ОТГ покривають більшу частину сучасних районів – повноваження передаються до виконавчих органів територіальних громад. Законопроект визначає підстави та порядок реформування нових ефективних районів. Утворення нових районів, встановлення і зміна їх меж здійснюється Верховною Радою України.

Законопроект, необхідний для формування ефективної служби у органах місцевого самоврядування:

№2489 «Про службу в органах місцевого самоврядування». Підвищить привабливість служби в органах місцевого самоврядування та професіоналізм службовців. Зокрема, органи місцевого самоврядування отримають більше автономії у визначенні умов оплати праці, що надасть можливість залучити професійних службовців. Законопроект створює умови для забезпечення стабільності та професійності в місцевих радах.

Законопроекти, необхідні для забезпечення повсюдності місцевого самоврядування та просторового планування:

№6403 «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Неврегульованим залишається питання розробки документації з просторового планування для об’єднаних територіальних громад, до складу яких входять різні населені пункти (від 2 до 50 населених пунктів). Зараз об’єднані територіальні громади не можуть розробляти та затверджувати єдину містобудівну документації для всієї території громад.

Законопроект забезпечує об’єднані територіальні громади єдиною документацією з просторового планування - планом об’єднаної територіальної громади. Також розширює повноваження об’єднаних громад щодо регулювання забудови територій, та створює механізм врахування громадських інтересів при розробленні та затвердженні містобудівної документації.

№5253 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поширення повноважень органів місцевого самоврядування територіальних громад на всю територію відповідної сільської, селищної, міської територіальної громади». Органи місцевого самоврядування  мають повноваження щодо проведення благоустрою, планування території, здійснення контролю за територією виключно у межах населених пунктів. Законопроект поширює юрисдикцію органів місцевого самоврядування територіальних громад сіл, селищ, міст поза межами населених пунктів.

Законопроект, необхідний для розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами:

Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління земельними ресурсами в межа території об’єднаних територіальних громад». Повноваження органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами не поширюються на землі за межами населених пунктів в межах однієї територіальної громади. Законопроект розширює повноваження органів місцевого самоврядування у галузі земельних відносин, наділяє сільські, селищні, міські ради об’єднаних територіальних громад  повноваженнями  розпоряджатись землями в межах території відповідних територіальних громад, у тому числі поза межами населених пунктів.

Законопроект, необхідний для формування міських агломерацій:

№6743 «Про міські агломерації». Законопроект визначає організаційно-правові засади формування міських агломерацій територіальними громадами сіл, селищ і міст, у тому числі об'єднаними територіальними громадами, принципи і механізми взаємодії територіальних громад в межах міських агломерацій, а також форм підтримки державою міських агломерацій.

Законопроект, необхідний для розвитку інституту старост:

№4091 «Про внесення змін до деяких законів України щодо виборів старост». Наділяє місцеву раду об’єднаної територіальної громади правом визначати перелік сіл, селищ, в яких обирається староста на строк повноважень місцевої ради.


12.09.2017,15:37 | АНОНС! U-LEAD запрошує до співпраці громадські організації
12.09.2017,15:36 | Маємо зробити максимум задля прискорення розвитку медицини на селі – Глава держави
11.09.2017,13:18 | Громаді є сенс об’єднуватися, якщо вона здатна буде забезпечити якісні послуги і сталий розвиток, - Яніна Казюк (+фінмоніторинг ОТГ)
11.09.2017,12:49 | Чому були внесені зміни до повноважень громад у сфері архбудконтролю, - коментар ДАБІ
11.09.2017,12:46 | Молодим – дорога!, - експерт про роль молодіжних організацій у розвитку громад
08.09.2017,07:53 | Без децентралізації зміни в країні були б неможливими, - Президент
07.09.2017,08:59 | Уряд схвалив законопроект, який дозволяє ОТГ розпоряджатися своїми землями, - Зубко (+ презентація)
06.09.2017,08:56 | Витрати місцевого самоврядування на сферу ЖКГ недостатні, - Зубко
06.09.2017,08:52 | Фінансова децентралізація. Перші кроки (відео)
05.09.2017,09:23 | Об’єднання на межі районів: опубліковано текст змін до методики формування спроможних громад
04.09.2017,09:20 | Прискорюємо децентралізацію: завдання для Парламенту на VII сесію (+ інфографіка)
04.09.2017,09:17 | Бюджетний процес в розпалі: в Мінфіні обговорили особливості місцевих бюджетів 2018 року
01.09.2017,10:56 | 25 вересня розпочинається процес висування кандидатів у депутати і на місцевих голів ОТГ
31.08.2017,13:34 | Пасивність третини ОТГ спонукають до перегляду порядку надання їм державної фінансової підтримки, - В’ячеслав Негода
31.08.2017,13:31 | Погодження проектів та розподіл коштів ДФРР практично завершено

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА