Сьогодні: неділя, 16 червня 2019  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАРДА і громадськістьЗаходи за зверненнями громадян

Заходи за зверненнями громадян

06 07 2017,14:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року

У 2017 році районна державна адміністрація проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка.

 Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації на 2017 рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 12.01.2017 року - «Про підсумки роботи Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району із зверненнями громадян у 2016 році та завдання щодо її удосконалення у 2017 році», за результатами розгляду прийнято розпорядження від 12.01.2017 № 20, яким затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністрацією у відповідних структурних підрозділах, на підприємствах, організаціях у 2017 році та графік звітування голів виконкомів селищної і сільських рад, керівників установ, організації та підприємств району перед головою районної державної адміністрації з питання роботи зі зверненнями громадян у 2017 році.

На виконання Указу забезпечено:

звітування голів селищної та сільських рад перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями (протягом 2017 року про стан роботи зі зверненнями громадян прозвітували 4 сільських та голова селищної ради);

проведення засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (проведено 6 засідань комісії, де розглянуто 6 питань);

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян:

 проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян (протягом І півріччя 2017 року працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації здійснено 8 перевірок та надано допомогу по усуненню виявлених недоліків);

роботу «гарячих» телефонних ліній, протягом 2017 року надійшло 5 звернень, порушені питання: нарахування субсидії, перерахунок пенсії, відновлення зв’язку та інше;

         періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненнями громадян по місцевому радіо та на веб-сторінці райдержадміністрації.

         У 2017 році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 356 звернень, що на 43, або на 12,08 % більше, ніж у 2016 році (313). Це говорить про те, що громадяни стали більше довіряти місцевій влади і намагаються вирішити свої наболілі питання на місцях.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 146 звернень громадян, що на 22 більше, ніж у 2016 році (124), з них: на Урядову «гарячу» лінію – 52, на особистих прийомах - 63, поштою – 31.

         У звітному періоді райдержадміністрацією зареєстровано 23 звернення, що надійшли через вищестоящі органи, що на 20 більше, ніж у 2016 році (3):

 - облдержадміністрація – 17, з них 7 звернень, що надійшли на «гарячу» лінію голови ОДА;

  • КМУ – 2
  • НДУ – 4.

         За звітний період 2017 року райдержадміністрацією зареєстровано 6  колективних звернень, що відповідає 2016 року (6).

         Керівництвом райдержадміністрації особлива увага приділяється розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально незахищених категорій громадян протягом 2017 року до районної держадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 123 звернення. Тому, за звітний період 2017 року, відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації 10 громадянам було надано грошову допомогу в сумі 5000 грн.

Протягом 2017 року у зверненнях до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування громадянами було порушено 357 питань, що на 37, або на 10,4 %, більше, ніж у 2016 році (320).

На першому місці  -  питання соціального захисту – 121, що складає 33,9%  від загальної кількості;

другому - аграрної політики та земельних відносин – 34 або 9,5 %;

третьому - житлово-комунального господарства та житлової політики – 26 або 7,3 %;

четвертому – охорони здоров’я – 10, що складає 2,8 % від загальної кількості.

Разом вони становлять 53,5 % від загальної кількості порушених питань.

         У зверненнях до райдержадміністрації у 2017 році громадянами було порушено 147 питань, що на 16 (10,9 %) більше, ніж у 2016 році (131).

         За результатами розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, вирішено позитивно 204 (57,1 %) питання, з 147 - надані роз’яснення  (41,2 %) та інше 6 (1,7 %).

            Головою райдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 січня 2017 року № 28 затверджено графік особистого прийому головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації.

         Також, для зручності громадян району та вирішення нагальних проблем, розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 січня 2017 року № 29 затверджено графік проведення «гарячих» телефонних ліній громадян з головою та заступниками голови райдержадміністрації.

         З «гарячої» телефонної лінії Кабінету Міністрів України (Урядовий контактний центр) протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 52 звернення, що на 27 менше, ніж у 2016 році (79). Найбільш актуальні порушені питання: соціального захисту – 35 (67,3 %), комунального господарства – 4 (7,7 %). Суттєво збільшилась кількість звернень на Урядову «гарячу» лінію з питань соціального захисту населення (соціальні виплати, нарахування, призначення та збільшення розміру субсидії).

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Керівництвом райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року проведено 27 особистих прийомів (звернулося 59 громадян), з них 9 – виїзні особисті прийоми громадян (27 громадян).

 

№ з/п

Найменування

К-ть комісій

К-ть днів контролю

К-ть особистих та виїзних прийомів

особистих

виїзних

К-ть

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Чернік В.О.* голова РДА

 

1

 

1

 

3

 

7

 

1

 

3

         Лікарняний з 23.01.2017 року до цього часу.

№ з/п

Найменування

К-ть комісій

К-ть днів контролю

К-ть особистих та виїзних прийомів

особистих

виїзних

К-ть

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Трубіцин С.М. перший заступник голови РДА

 

5

 

5

 

12

 

21

 

5

 

15

 

№ з/п

Найменування

Кількість особистих та виїзних прийомів заступника голови райдержадміністрації

особистих

виїзних

примітка

кількість

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Копатько І.Л. заступник голови РДА

 

3

 

4

 

3

 

9

 

 

** Призначений 20.04.2017 року.

            Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом в діяльності райдержадміністрації. Керівництвом району здійснюються всі необхідні заходи для забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Кожне звернення не залишено без уваги, надано своєчасні відповіді та роз’яснення.

 

Перший заступник голови,

в.о. голови райдержадміністрації                                             С.М. Трубіцин

 


06.07.2017,15:08 | ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
06.07.2017,14:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
05.07.2017,16:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом червня 2017 року
05.06.2017,15:56 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом травня 2017 року
05.05.2017,15:54 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом квітня 2017 року
05.04.2017,15:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом березня 2017 року
06.03.2017,11:48 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом лютого 2017 року
15.02.2017,16:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом січня 2017 року
30.12.2016,14:45 | Статистичний звіт про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:30 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 2016 року
30.12.2016,13:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом грудня 2016 року
01.12.2016,11:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом листопада 2016 року
01.11.2016,10:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом жовтня 2016 року
03.10.2016,16:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2016 року

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА