Сьогодні: понеділок, 22 квітня 2019  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАРДА і громадськістьЗаходи за зверненнями громадян

Заходи за зверненнями громадян

30 12 2016,14:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 2016 року

                                      В.О. КЕРІВНИКА АПАРАТУ

                                      РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

                                     ФЕДОРЕНКО С.М.

 

 

Д О В І Д К А

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли

до Марківської районної державної адміністрації

 протягом 2016 року

 

 

У 2016 році районна державна адміністрація проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка.

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації на 2016 рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 22.02.2016 року - «Про підсумки роботи Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району із зверненнями громадян у 2015 році та завдання щодо її удосконалення у 2016 році», за результатами розгляду прийнято розпорядження від 23.02.2016 № 82, яким затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністрацією у відповідних структурних підрозділах, на підприємствах, організаціях у 2016 році та графік звітування голів виконкомів селищної і сільських рад, керівників установ, організації та підприємств району перед головою районної державної адміністрації з питання роботи зі зверненнями громадян у 2016 році.

22.07.2016 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуте питання «Про підсумки роботи Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року та завдання щодо її удосконалення у ІІ півріччі 2016 року» за результатами розгляду прийнято розпорядження від 22.07.2016 № 331.

На виконання Указу забезпечено: звітування голів селищної та сільських рад перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями (протягом 2016 року про стан роботи зі зверненнями громадян прозвітували всі голови сільських та селищної ради); проведення засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (проведено 12 засідань комісії, де розглянуто 13 питань); проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян; проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації; проведення перевірок роботи із зверненнями громадян (протягом 2016 року працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації здійснено 16 перевірок та надано допомогу по усуненню виявлених недоліків); роботу «гарячих» телефонних ліній (надійшло 15 завернень); періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, у районній газеті «Вісті Марківщини» від 12.03.2016 № 11 (10161) «Влада і громада», від 13.08.2016 № 33 (10183) «Робота зі зверненнями. Піврічні результати» по місцевому радіо та на веб-сторінці райдержадміністрації.

         До районної державної адміністрації надійшло 261 звернення громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 136 менше ніж у 2015 році (397).

         У порівнянні з 2015 роком значно зменшилася кількість звернень від мешканців Кризької, Гераськівської та Бондарівської сільських ради.

         У звітному періоді райдержадміністрацією зареєстровано 16 звернень, що надійшли через вищестоящі органи, що на 7 звернень більше, ніж за аналогічний період 2015 року (9). Порушені питання: пропозиції щодо надання допомоги учасникам АТО, визначення трудового стажу, отримання житла, надання матеріальної допомоги, незаконного підняття тарифів на воду, направлення дитини на лікування, не отримання премії та інше.

         Звернення надійшли: облдержадміністрація – 11; АПУ – 3; КМУ – 1; НДУ – 1.

         За звітний період 2016 року райдержадміністрацією зареєстровано 13  колективних звернень, що на 9 менше, ніж за аналогічний період 2015 року (22).

         Керівництвом райдержадміністрації особлива увага приділяється розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально незахищених категорій громадян протягом 2016 року до районної держадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 328 звернень. Також, продовжують надходити звернення від вимушених переселенців із зони проведення антитерористичної операції. Тому, за звітний період 2016 року, відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації 20 громадянам було надано грошову допомогу в сумі 4000 грн.

         У зверненнях до райдержадміністрації у 2016 році громадянами було порушено 283 питання, що на 160 (36,1 %) менше, ніж у 2015 році (443).

         Головою райдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 січня 2016 року № 17 затверджено графік особистого прийому головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації.

         Також, для зручності громадян району та вирішення нагальних проблем, розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 січня 2016 року № 15 затверджено графік особистого прийому громадян у неробочий час головою та заступниками голови райдержадміністрації та графік проведення «гарячих» телефонних ліній громадян з головою та заступниками голови райдержадміністрації.

         З «гарячої» телефонної лінії Кабінету Міністрів України (Урядовий контактний центр) протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 171 звернення. Найбільш актуальні порушені питання: соціального захисту – 110 (64,3 %), комунального господарства – 14 (8,2 %), діяльність посадових і службових осіб – 11 (6,4 %), аграрної політики та земельних відносин 9 (5,3 %). Суттєво збільшилась кількість звернень на Урядову «гарячу» лінію з питань соціального захисту населення (соціальні виплати, нарахування, призначення та збільшення розміру субсидії).

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Протягом 2016 року в райдержадміністрації вжито додаткових заходів щодо організації роботи із зверненнями громадян, змінено форми проведення прийому (прийом здійснювався також в ході робочих поїздок керівництва райдержадміністрації та зустрічей з громадами сіл району).

         Керівництвом райдержадміністрації проведено 113 особистих прийоми (звернулося 461 громадянин), з них 48 – виїзні особисті прийоми громадян.

 

№ з/п

Найменування

К-ть комісій

К-ть днів контролю

К-ть особистих та виїзних прийомів

особистих

виїзних

К-ть

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Чернік В.О.

 

12

 

12

 

34

 

90

 

21

 

165

        

№ з/п

Найменування

Кількість особистих та виїзних прийомів першого заступника голови райдержадміністрації

особистих

виїзних

примітка

кількість

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Трубіцин С.М.

 

20

 

38

 

16

 

58

 

 

 

№ з/п

Найменування

Кількість особистих та виїзних прийомів заступника голови райдержадміністрації

особистих

виїзних

примітка

кількість

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Калюжний С.І.*

 

11

 

76

 

11

 

34

 

 

*Звільнений 15.08.2016 року.

            Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом в діяльності райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування.

 

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ЗАГАЛЬНОГО

ВІДДІЛУ АПАРАТУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ                      І.В. САНІНА

 

Саніна, 91856


06.07.2017,15:08 | ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
06.07.2017,14:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
05.07.2017,16:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом червня 2017 року
05.06.2017,15:56 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом травня 2017 року
05.05.2017,15:54 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом квітня 2017 року
05.04.2017,15:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом березня 2017 року
06.03.2017,11:48 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом лютого 2017 року
15.02.2017,16:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом січня 2017 року
30.12.2016,14:45 | Статистичний звіт про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:30 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 2016 року
30.12.2016,13:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом грудня 2016 року
01.12.2016,11:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом листопада 2016 року
01.11.2016,10:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом жовтня 2016 року
03.10.2016,16:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2016 року

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА