Сьогодні: п'ятниця, 26 квітня 2019  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАРДА і громадськістьЗаходи за зверненнями громадян

Заходи за зверненнями громадян

05 07 2016,10:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2016 року в порівнянні з І півріччям 2015 року

                                                                                                                                                 

“01” липня 2016  р.      1/1392                            

на №  7/31-4958  від 18.12.2015 р.                    

                                                                                  ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА

                                                                       ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                                                    Відділу по роботі із

                                                                                 зверненнями громадян

                                                                            просп. Центральний, 59, м. Сєвєродонецьк

                                

 

Про роботу по розгляду

звернень громадян

 

 

         На виконання доручення Адміністрації Президента України від 17.12.2015 № 02-01/5073 та відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Марківська районна державна адміністрація надсилає статистичний звіт про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2016 року в порівнянні з І півріччям 2015 року та довідку до нього.

 

         Додаток: на 6 аркушах.

 

 

 

 

 

 Д О В І Д К А

 

про роботу  із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської

районної державної адміністрації та органів місцевого

самоврядування району протягом І півріччя 2016 року

в порівнянні з І півріччям 2015 року

 

Пошук шляхів удосконалення системи роботи із зверненнями громадян, впровадження інноваційних форм організації ефективного діалогу влади та громадськості є пріоритетними напрямками роботи Марківської райдержадміністрації.

У 2016 році районна державна адміністрація проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка.

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації на 2016 рік питання щодо роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 22.02.2016 року - «Про підсумки роботи Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району із зверненнями громадян у 2015 році та завдання щодо її удосконалення у 2016 році», за результатами розгляду прийнято розпорядження від 23.02.2016 № 82, яким затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністрацією у відповідних структурних підрозділах, на підприємствах, організаціях у 2016 році та графік звітування голів виконкомів селищної і сільських рад, керівників установ, організації та підприємств району перед головою районної державної адміністрації з питання роботи зі зверненнями громадян у 2016 році.

На виконання Указу забезпечено:

звітування голів селищної та сільських рад перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (протягом 2016 року про стан роботи зі зверненнями громадян прозвітували 4 голови сільських та селищної ради);

у зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.01.2016 року № 16 внесено зміни до складу комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. Протягом І півріччя 2016 року проведено 6 засідань комісії, де розглянуто 7 питань. За рішеннями комісії вжито відповідних заходів реагування.

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян:

 проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян (протягом 2016 року працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації здійснено 9 перевірок та надано допомогу по усуненню виявлених недоліків);

роботу «гарячих» телефонних ліній;

періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, у районній газеті «Вісті Марківщини» від 12.03.2016 № 11 (10161) «Влада і громада», по місцевому радіо та на веб-сторінці райдержадміністрації.  

         У 2016 році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 313 звернень, що на 93, або на 29,7 % менше, ніж у 2015 році (406).

            До районної державної адміністрації надійшло 124 звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 59 менше, ніж у 2015 році (183).

         У звітному періоді райдержадміністрацією зареєстровано 3 звернення, що надійшли через вищестоящі органи, що на 2 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року (1). Порушені питання: визначення трудового стажу державного службовця, відмови у постановці на чергу для отримання житла, як учасника бойових дій та пропозиції щодо надання допомоги учасникам АТО.

         За звітний період 2016 року райдержадміністрацією зареєстровано 6 колективних звернення, що на 5 менше, ніж за аналогічний період 2015 року (11).

         Керівництвом райдержадміністрації особлива увага приділяється розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально незахищених категорій громадян протягом 2016 року до районної держадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 152 звернення.

         До райдержадміністрації звернулося 65 громадян пільгових категорій, за звітний період 2016 року, відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації 10 громадянам було надано грошову допомогу в сумі 2000 грн.

Протягом 2016 року у зверненнях до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування громадянами було порушено 320 питань, що на 102, або на 31,8 %, менше, ніж у 2015 році (422).

На першому місці  - питання соціального захисту – 71, що складає 22,2 % від загальної кількості;

другому - житлово-комунального господарства та житлової політики - 55 або 17,2 %;

третьому - аграрної політики та земельних відносин - 33, що складає 10,3 % від загальної кількості.

         У зверненнях до райдержадміністрації у 2016 році громадянами було порушено 131 питання, що на 68 (34,2 %) менше, ніж у 2015 році (199).

         За результатами розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, вирішено позитивно 191 (59,69 %) питань, з 120 - надані роз’яснення  (37,5 %) та інше 9 (2,81 %).

         Головою райдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 січня 2016 року № 17  затверджено графік особистого прийому головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації.

         Також, для зручності громадян району та вирішення нагальних проблем, розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 січня 2016 року № 15 затверджено графік особистого прийому громадян у неробочий час головою та заступниками голови райдержадміністрації та графік проведення «гарячих» телефонних ліній громадян з головою та заступниками голови райдержадміністрації.

         З «гарячої» телефонної лінії Кабінету Міністрів України (Урядовий контактний центр) протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 79 звернень. Найбільш актуальні порушені питання: соціального захисту – 50 (63,29 %), комунального господарства – 10 (12,66 %), діяльність посадових осіб – 6 (7,59 %). Суттєво збільшилась кількість звернень на Урядову «гарячу» лінію з питань соціального захисту населення (нарахування та призначення субсидії).

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Протягом 2016 року в райдержадміністрації вжито додаткових заходів щодо організації роботи із зверненнями громадян, прийом здійснювався також в ході робочих поїздок керівництва райдержадміністрації та зустрічей з громадами сіл району.

         Керівництвом райдержадміністрації проведено 59 особистих прийоми (звернулося 305 громадян), з них 26 – виїзні особисті прийоми громадян (171 громадянин).

№ з/п

Найменування

К-ть комісій

К-ть днів контролю

К-ть особистих та виїзних прийомів

особистих

виїзних

К-ть

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Чернік В.О.

 

6

 

6

 

16

 

45

 

10

 

134

        

№ з/п

Найменування

Кількість особистих та виїзних прийомів першого заступника голови райдержадміністрації

особистих

виїзних

примітка

кількість

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Трубіцин С.М.

 

7

 

15

 

6

 

16

 

 

 

№ з/п

Найменування

Кількість особистих та виїзних прийомів заступника голови райдержадміністрації

особистих

виїзних

примітка

кількість

К-ть громадян

К-ть

К-ть громадян

1

Марківська РДА

Калюжний С.І.

 

10

 

74

 

10

 

21

 

 

         Для вирішення наболілих питань на місцях, виїзні прийоми громадян головою райдержадміністрації проводилися за участю начальників управління соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку, відділу освіти райдержадміністрації, управління Пенсійного Фонду України у Марківському районі, заступника начальника, начальника Марківського відділення Старобільської МДПІ Луганської області ДПС.

Окремий напрям роботи - забезпечення доступу громадян до публічної інформації. Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» протягом І півріччя 2016 року опрацьовано 13 інформаційних запитів. Заявникам надані відповіді у встановлені законодавством строки.

           Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом в діяльності райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування.

 

 

     

 


06.07.2017,15:08 | ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
06.07.2017,14:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2017 року в порівнянні з І півріччям 2016 року
05.07.2017,16:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом червня 2017 року
05.06.2017,15:56 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом травня 2017 року
05.05.2017,15:54 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом квітня 2017 року
05.04.2017,15:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом березня 2017 року
06.03.2017,11:48 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом лютого 2017 року
15.02.2017,16:52 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом січня 2017 року
30.12.2016,14:45 | Статистичний звіт про звернення громадян, що надійшли до Марківської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:30 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом 2016 року в порівнянні з 2015 роком
30.12.2016,14:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 2016 року
30.12.2016,13:00 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом грудня 2016 року
01.12.2016,11:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом листопада 2016 року
01.11.2016,10:06 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом жовтня 2016 року
03.10.2016,16:55 | Д О В І Д К А про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Марківської районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2016 року

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА