Сьогодні: вівторок, 23 травня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАСоціальна сфера
Соціальне забезпечення

Пам’ятка постраждалим учасникам Майдану

І. Порядок визнання особи потерпілою та проходження судово-медичної експертизи.

Для того, щоб постраждалий учасник Майдану був визнаний потерпілим у кримінальному провадженні, потрібно зробити наступні кроки:

1.Звернутись до Управління Спеціальних Розслідувань Головного Слідчого Управління Генеральної прокуратури України, що знаходиться у м. Києві, вул. Борисоглібська 18, особисто або направити поштою заяву про злочин від постраждалого учасника Майдану.

2. Після допиту слідчими Управління Спеціальних Розслідувань ГСУ ГПУ або слідчими регіональних прокуратур постраждалий учасник Майдану буде визнаний потерпілим у кримінальному провадженні.

3. Потерпілому буде призначено проведення судово-медичної експертизи щодо отриманих тілесних ушкоджень.

4. Інформацію про результати проведення судово-медичної експертизи можна отримати у слідчого особисто, відвідавши  Управління Спеціальних Розслідувань ГСУ ГПУ у м. Києві, вул. Борисоглібська, 18 або шляхом звернення шляхом подачі письмової заяви від постраждалого (взірець заяви у Додатку). У разі виникнення запитань, просимо звертатись до Управління Спеціальних Розслідувань ГСУ ГПУ за телефоном: (044) 200 7035

ІІ. Державна допомога постраждалим учасникам Революції гідності

1. Відповідно до постанов КМУ «Про соціальний захист осіб, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року» (від 6 серпня 2014 р. № 324) та «Про виплату у 2015 році одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., та особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у зазначених акціях» (від 11 лютого 2015 р. № 51) особи, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., мають право:

– на виплату у 50-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на час її виплати;

– на виплату у 2015 році у 50-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня 2015 р.

Для отримання виплат потрібно:

1) Подати заяву до ГСУ ГПУ та отримати статус потерпілого у кримінальному провадженні що злочинів під час Революції гідності з 12 листопада 2013 р. до 21 лютого 2014р.

2) Пройти судово-медичну експертизу та отримати висновок про отримання тяжких тілесних ушкоджень під час Революції гідності.

3) Подати заяву до місцевого органу соціально захисту за місцем проживання щодо отримання одноразової виплати (одноразових виплат) – за окремим зверненням відповідного органу соціального забезпечення.

У разі виникнення запитання щодо включення до списку осіб та порядку отримання виплат, які мають право на одноразові виплати, телефонуйте до координаторів Ініціативної групи поранених на Майдані:

Павло Кучер: тел. 063 76 9 76 77;

Павло Сидоренко: тел. 050 71 57 71 0.

Адреса Iнiцiативної групи постраждалих на Майданi в ФБ – facebook.com/ig.maidan.2014.

2. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 7 Закону України №3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» особи, які стали інвалідами внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (у Революції Гідності), мають право на отримання статусу Інваліда війни.

Відповідна Постанова Кабміну про отримання статусу Інваліда війни у стадії погодження.

Додаткова інформація – координатори Ініціативної групи поранених на Майдані:

Павло Кучер: тел. 063 76 9 76 77;

Павло Сидоренко: тел. 050 71 57 71 0.

Адреса Iнiцiативної групи постраждалих на Майданi в ФБ – facebook.com/ig.maidan.2014.

ІІІ. Соціальний захист членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у Революції Гідності

Відповідно до Постанов КМУ Про соціальний захист членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року (від 28 березня 2014 р. №76) та «Про виплату у 2015 році одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., та особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у зазначених акціях» (від 11 лютого 2015 р. №51), члени сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., мають право:

1) на виплату:

– у 100-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на час виплати цієї суми;

– у 2015 році у 100-кратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня 2015 р.

2) на доплату до пенсії у зв’язку з втратою годувальника непрацездатним членам сімей, які перебували на утриманні осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, у таких розмірах (з 1 квітня 2014 р.):

– на одного непрацездатного члена сім’ї – 5000 гривень;

– на двох непрацездатних членів сім’ї – 6500 гривень;

– на трьох та більше непрацездатних членів сім’ї – 8000 гривень.

Доплата виплачується, якщо розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, пенсій за особливі заслуги перед Україною, сум індексації та інших доплат, установлених законодавством), разом з одержуваною заробітною платою (доходом) становить менш як 10 000 гривень, з урахуванням того, що після встановлення доплати сума таких виплат не повинна перевищувати зазначеного розміру.

Порядок виплати доплати встановлюється Пенсійним фондом України за погодженням з Міністерством соціальної політики.

Міністерству соціальної політики затверджує:

– список осіб, члени сімей яких мають право на отримання одноразової грошової допомоги та доплати;

– порядок виплати одноразової грошової допомоги.

Додаткова інформація – координатори Ініціативної групи поранених на Майдані:

Павло Кучер: тел. 063 76 9 76 77;

Павло Сидоренко: тел. 050 71 57 71 0.

Адреса Iнiцiативної групи постраждалих на Майданi в ФБ – facebook.com/ig.maidan.2014.

 

 

 

Легальна зайнятість – захист соціальних та трудових прав і гарантій.

Відповідно до статті 43 Конституції України кожна людина має право на працю, тобто, можливість заробляти собі на життя роботою, яку вона вільно обирає, або на яку вільно погоджується.

На сьогодні не поодинокі випадки, коли фізичні особи (роботодавці) не укладають, а наймані працівники не наполягають на укладенні трудових договорів. На жаль, чимало громадян живуть днем нинішнім, надаючи перевагу тимчасовим сумнівним «вигодам». Тому останнім часом все частіше доводиться стикатися з таким негативним явищем, як використання найманої праці громадян без оформлення трудових відносин, тобто «нелегальної» зайнятості. Причому треба зазначити, що від цього страждає насамперед особа, яка погоджується на таку працю.

  • Чому важливо працювати не по усній домовленості, а бути працевлаштованим офіційно, уклавши трудовий договір з роботодавцем
  • Легальна трудова діяльність – це  основа  соціальної      захищеності працюючого населення. Відсутність цивілізованих трудових відносин призводить до втрати трудового стажу, втрати страхового стажу для отримання пенсії, а отже, як наслідок отримання мінімальної пенсії за віком, а також  позбавляє працівників:
  • захисту від незаконного звільнення;
  • отримання вихідної допомоги у разі звільнення за ініціативою роботодавця;
  • гарантованої виплати  заробітної плати 2 рази на місяць;
  • права на щорічну основну відпустку не менше 24 календарних днів; соціальну відпустку з вагітності та пологів; додаткові відпустки передбачені Законом України «Про відпустки»;
  • права на оплату листа непрацездатності;
  • права не залучатися до наднормових робіт без згоди працівника;
  • соціальних послуг та виплат у разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;
  • цілої низки інших прав і соціальних гарантій передбачених чинним трудовим законодавством.

Якщо працівник не уклав трудового договору, а лише усно домовився з роботодавцем, то в разі порушення його прав на оплату праці та інші трудові гарантії важко буде довести свої права навіть у судовому порядку.
Чому роботодавці повинні бути зацікавлені в оформлені трудових відносин?
Оскільки трудовий договір є двосторонньою угодою між найманим працівником та роботодавцем, де право однієї сторони відповідає обов'язку іншої, використання «тіньової» зайнятості для роботодавця призводить до позбавлення права вимагати виконання роботи належним чином, підпорядкування найманого працівника внутрішньому трудовому розпорядку, режиму роботи,  можливості покласти на   працівника матеріальну відповідальність тощо. Працівник   не   підконтрольний  роботодавцеві.   Роботодавець не   наділений   владними повноваженнями і не вправі притягати працівника до дисциплінарної відповідальності.

Оскільки не оформлення належним чином трудових відносин з найманими працівниками є порушенням законодавства про працю, то, по-перше, діючим законодавством передбачено адміністративну відповідальність за такі дії роботодавця.

Так, статтею 41 Кодексу про адміністративні правопорушення України встановлено, що порушення вимог законодавства про працю тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Однак без свідомості самих громадян, які повинні наполягати на узаконенні своїх конституційних   прав   на    працю    шляхом   обов’язкового укладання  з  роботодавцем  трудових   договорів,  як це передбачено статтями 21-34 Кодексу законів про працю України, це питання в повному обсязі не може бути вирішено.

Сьогодні кожен працівник сам мусить вирішувати, що є найголовнішим – жити одним днем, чи мати впевненість у завтрашньому дні та отримувати певні соціальні гарантії.

 

 

 

Марківський центр зайнятості інформує населення про ринок праці за 2 місяці 2017 року.

Стан ринку праці району віддзеркалює ситуацію, яка склалася в країні: зростання інфляції, руйнація виробництва, обмеження ринків збуту, зупинка підприємств та очікування масових вивільнень працівників тощо.

Протягом  2017 року послугами Марківської районної служби зайнятості скористалися 785 громадян, з яких статус безробітного мали 705 осіб. Із загальної чисельності безробітних громадян, що перебували на обліку, 317 осіб – жінки (45 %), 237 – молодь у віці до 35 років (34 %).

Станом на 01.03.2017 р. на обліку Марківської районної служби зайнятості перебуває 385 безробітних громадян, з них 439 отримують допомогу по безробіттю.

В структурі безробітного населення за рівнем освіти питому вагу – 336 осіб (48 %) складають безробітні з професійно-технічною освітою.

За 2017 рік  профорієнтаційну послугу через службу зайнятості отримали 1175 осіб з числа безробітних громадян та зайнятих осіб інших категорій. Особам, які мали статус безробітного, надано 966 профпослуг.

Протягом 2017 року до центру зайнятості Марківського району надійшла інформація про наявність 65 вільних робочих місця від 28 роботодавців району. У загальній кількості вакансій переважають вакансії для робітників –  70 %. Значно менше надійшло вакансій для службовців – 12 % та для осіб без кваліфікації – 18 %.

За 2017 рік майже всі вакансій були укомплектовані. Рівень забезпечення підприємств, установ і організацій робочою силою становив 78 %, що на 15 відсоткових пункти менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Протягом 2017 року за сприянням центру зайнятості постійне місце роботи отримали 50 осіб, з них статус безробітного мали 26  осіб.

На нові робочі місця за минулий період поточного року з компенсацією роботодавцям єдиного соціального внеску не працевлаштовані  безробітні особи.

Для розвитку підприємництва та стимулювання самозайнятості безробітних громадян упродовж 2 місяців 2017 року в центрі зайнятості Марківського району одноразову виплату допомоги по безробіттю не отримали та не відкрили власну справу .

З метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці протягом року професійне навчання за направленням служби зайнятості проходили 85 безробітних.

Протягом 2017 року на обліку перебувало 181 безробітних осіб з числа соціально незахищених категорій, з них за сприянням служби зайнятості працевлаштований кожен третій безробітний цієї категорії.

З початку року послугами служби зайнятості скористались 6 безробітних осіб з інвалідністю. За сприянням Марківської районної служби зайнятості працевлаштовано 1 осібу з інвалідністю, з них 1 – мала статус безробітного.

В рамках соціального діалогу для вирішення нагальних питань щодо здійснення політики зайнятості Луганська обласна служба зайнятості співпрацює з органами державної влади, профспілковими, волонтерськими, благодійними, міжнародними організаціями, військкоматом та роботодавцями.

 

 

 

            Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації повідомляє, що на даний час об'єктів державної, комунальної власності, у яких можливе розміщення громадян України в Марківському районі, відсутні.

          Особи з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції в яких відсутнє житлове приміщення,  розміщуються в палатах Марківського районного територіального медичного об’єднання та в приміщенні Сичанської амбулаторії. За адресою: 

смт Марківка вул.Центральна (Леніна),6 – 30 місць

с.Сичанське, вул. Миру (Ворошилова),12 – 30 місць

   

 

 

Щодо соціального забезпечення громадян району

     Соціальне забезпечення громадян Марківського району здійснюється шляхом надання пільг, субсидій, різних видів соціальних допомог, надання безкоштовних соціальних послуг та виконання соціальних програм.   

     Станом на 26.02.2014 року в районі проведена певна робота по виконанню програм соціального захисту та соціального забезпечення населення.

     Відділом грошових виплат та компенсацій, який працює за єдиною технологією прийому громадян, проводить нарахування та виплату адресних допомог та надання  субсидії населенню району на житлово-комунальні послуги, в результаті чого відділом  здійснюються перерахунки по фактично використаному газу та електроенергії, складаються акти звірок з організаціями постачальниками послуг на  потребу коштів, необхідних для виплати субсидій і передані в фінансове управління для подальшого  фінансування субсидій, що здійснюється  за рахунок   субвенцій з  державного  бюджету.

    Головним державним соціальним інспектором УСЗН проводяться перевірки правильності розрахунку субсидій та достовірності і повноти наданої інформації при призначенні житлових субсидій про доходи, характеристику житла, наявність земельних ділянок чи паїв, автотранспорту, склад сім’ї.

    Проводяться зустрічні перевірки інформації про доходи громадян на підприємствах, установах і організаціях щодо достовірності та вичерпності інформації, відображеної в довідках про доходи. Перевіряються справ отримувачів субсидій з метою виявлення порушень.

     Здійснюються перевірки цільового використання коштів при народженні дитини та складаються відповідні акти.       

     Проводяться співбесіди з уповноваженими представниками сімей для підтвердження їх права на призначення допомоги та житлових субсидій .

     Головними спеціалістами УСЗН видаються посвідчення дитини з багатодітної сім’ї та довідки про статус багатодітної сім’ї.

     Прийнято розпорядження «Про склад районної Координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми».

     Організаційна робота з направлення дітей до ДП УДЦ «Молода гвардія», МДЦ «Артек», ДЗСТ «Незабудка»

     Проводиться робота з опрацювання пакету документів претендентів на присвоєня почесного звання України «Мати – героїня».

  Здійснюється контроль шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких управлінням Пенсійного фонду в Марківському районі прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні пенсій та узагальнюються результати проведення перевірок районним управлінням;

   З метою визначення та задоволення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі ветеранів Великої Вітчизняної війни, жертв нацистських переслідувань та сімей загиблих (померлих) воїнів, відділ персоніфікованого обліку та пільг:

а) складає списки ветеранів з використанням в установленому порядку інформації, що містяться в Реєстрі;

б) заповнює на кожного ветерана соціальний паспорт  ветерана за формою, вастановленою Мінсоцполітики, використовуючи в установленому порядку інформацію, що міститься в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків та центральному банку даних з проблем інвалідності.

     Підтримує базу «Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги»

     Слідкує за системою персоніфікованого розрахунку пільг на житлово-комунальні послуги за даними організацій-надавачів послуг.

     Здійснює розрахунки з постачальниками послуг;

     Підтримує облік громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та їх дітей;

     Розробляє кошторис видатків по відшкодуванню чорнобильських компенсаційних виплат та здійснює контроль за їх виконанням;

     Здійснює прийом та оформлення документів на видачу посвідчень пільговим категоріям громадян.

     Підтримує облік з забезпечення ветеранів війни санаторно – курортними путівками.

     Веде базу даних осіб, які потребують забезпечення протезами та засобами реабілітації і пересування (інвалідні коляски, палиці, милиці, стоїки);

 

     Сектор праці приймає участь в засіданні комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) виплати пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких розглядалося питання про  завдання соціально-економічного розвитку району по підвищенню у 2014 році середньомісячної плати найманих працівників підприємств, організацій і установ усіх форм власності. Співбесіда відбувається із запрошеними керівниками підприємств про виплату середньомісячної заробітної плати та недопущення виплати заробітної плати в мінімальному розмірі за місячну норму робочого часу на своїх підприємствах.

     Проводяться перевірки приватних підприємств щодо додержання законодавства про працю.

     Проводяться семінар-наради з керівниками сільськогосподарських підприємств з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці для надання відповідних роз’яснень та рекомендацій.

     Здійснюється робота з працевлаштування незайнятого населення та інвалідів.

     Вноситься запис до повідомної реєстрації щодо колективних договорів.

 

     Відділ бухгалтерського обліку проводить нарахування заробітної плати, оформляє платіжні документи для вчасного забезпечення її виплати;

   Веде бухгалтерську документацію та оформлення платіжних документів для перерахування коштів по державних допомогах, чорнобильських виплатах,послугах зв'язку, по пільговому перевезенню громадян, на придбання твердого палива та скрапленого газу.

 

 

 

                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                    розпорядженням голови райдержадміністрації

                                                                                                      від “ 20 ” грудня 2012 р. № 857

 

ПОЛОЖЕННЯ

про УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ      

МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

1. УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – управління) утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і забезпечує виконання покладених на управління завдань.

 

2. Управління підпорядковане голові районної державної адміністрації, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

 

3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також цим положенням.

 

4. Вид структурного підрозділу (управління, відділ, сектор, інший структурний підрозділ, передбачений законом) та його статус як юридичної особи публічного права визначаються головою районної державної адміністрації.

 

5. Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики в Марківському районі у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально- трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім'ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, оздоровлення та відпочинку дітей, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

5) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

6) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;

7) реалізацію державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, розроблення та виконання відповідних регіональних програм;

8) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

9) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми

 

6. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4) аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах району та вживає заходів до усунення недоліків;

5) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально- економічного розвитку району;

  1. вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;

7) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

9) розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації;

10) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

11) бере участь у підготовці звітів голови місцевої держадміністрації для їх розгляду на сесії відповідної місцевої ради;

12) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації;

13) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

14) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

15) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

16) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

17) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

18) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

19) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

20) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

21) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

22) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

23) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

24) забезпечує захист персональних даних;

25) готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

26) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

27) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

28) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

забезпечує діяльність місцевих комісій у справах альтернативної (невійськової служби);

29) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:        

організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення тощо;

здійснює призначення та виплату:

- державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

  • державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;
  • щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;
  • одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня";

бере участь у роботі комісій, утворених при районних радах та державних адміністраціях з питань соціального захисту населення;

сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;

визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та центрального опалення житла відповідно до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;

формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;

проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна" та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг у сільській місцевості, у тому числі шляхом організації роботи „мобільних соціальних офісів";

здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

організовує роботу державного соціального інспектора;

30) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;

подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, що мають право на пільги відповідно до законодавства України;

аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає голові районної держадміністрації пропозиції з цих питань;

здійснює відповідно до законодавства України виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;

видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства;

організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

бере участь у виконанні заходів державних програм соціальної і професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань та здійснює контроль за їх реалізацією;

31) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

організовує роботу з визначення потреби в Марківському районі у соціальних послугах, готує та подає пропозиції районній держадміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;

забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

спрямовує та координує діяльність районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;

здійснює аналіз ефективності проведення у громаді соціальної роботи з сім'ями/особами, спрямованої на попередження потрапляння їх у складні життєві обставини, та прогнозування їх потреб у соціальній підтримці;

подає пропозиції районній держадміністрації та органам місцевого самоврядування щодо створення спеціалізованих закладів та служб, які надають психологічні, реабілітаційні та інші соціальні послуги особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя;

сприяє створенню дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;

забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;

подає пропозиції районній держадміністрації та органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;

бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;

сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;

сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

у межах своєї компетенції організовує роботу, пов'язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;

подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;

сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників установ і закладів системи соціального захисту населення;

  1. у сфері соціальної інтеграції інвалідів:

здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

координує роботу реабілітаційних установ для інвалідів та дітей- інвалідів місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;

здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей- інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації;

подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;

інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

інформує центри зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

  1. щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім'ї,

оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об'єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім'ї;

сприяє діяльності дитячих клубів та об'єднань за інтересами, у тому числі за місцем проживання, збереженню їх мережі та зміцненню матеріально-технічної бази;

взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об'єднаннями громадян у сфері охорони здоров'я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім'ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми, організації оздоровлення та відпочинку дітей;

забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу структурним підрозділам державної адміністрації, підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності; забезпечує:

  • організацію оздоровлення та відпочинку дітей, реалізує відповідні програми, сприяє збереженню та розвитку мережі дитячих оздоровчих закладів;
  • організацію виїзду груп дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон;
  • оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
  • здійснення інших повноважень відповідно до Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей";

здійснює контроль за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності та підпорядкування;

надає організаційну, методичну та інформаційну допомогу громадським об'єднанням, фондам, підприємствам, установам та організаціям, дитячим закладам оздоровлення та відпочинку, громадянам з питань оздоровлення та відпочинку дітей;

надає у межах своїх повноважень сім'ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім'ї, забезпечує організацію діяльності спеціалізованих установ для запобігання насильству в сім'ї;

забезпечує у межах своїх повноважень розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв'язання соціальних проблем молодих сімей, сприяє забезпеченню молоді з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, житлом;

забезпечує виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми, надає правову, методичну та організаційну допомогу структурним підрозділам державної адміністрації, підприємствам, установам та організаціям з питань протидії торгівлі людьми;

забезпечує впровадження національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

організовує роботу з оцінки потреб та надання допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми; вносить пропозиції державній адміністрації про необхідність створення реабілітаційних центрів для осіб, що постраждали від торгівлі людьми, надає консультаційно-методичну допомогу цим установам;

34) забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

35) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;

36) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;

37) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

7. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної держадміністрації у сфері соціального захисту населення;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

 

8. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної держадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з директором департаменту соціального захисту населення обласної держадміністрації в установленому законодавством порядку.

 

  1. Начальник управління:

1) здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження голові місцевої держадміністрації положення про управління;

3) затверджує посадові інструкції працівників структурного підрозділу та розподіляє обов'язки між ними;

4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи місцевої держадміністрації;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед головою районної держадміністрації про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу колегії відповідної районної  держадміністрації;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;

9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної держадміністрації, з департаментом соціального захисту населення обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва відповідної місцевої держадміністрації;

11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

12) подає на затвердження голови районної держадміністрації проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної  держадміністрації кошторису управління;

14) здійснює добір кадрів;

15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців управління;

16) готує подання кандидатури для призначення на посаду керівника районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді;

17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

18) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

19) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

11. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані головою районної держадміністрації, директором департаменту соціального захисту населення обласної держадміністрації.

 

12. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою районної держадміністрації за поданням начальника управління.

 

13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова районної держадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

 

14. Штатний розпис та кошторис управління затверджує голова районної   держадміністрації за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.

 

15. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, штампи, власні бланки.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Г Р А Ф І К

прийому громадян громадською приймальнею управління соціального захисту населення

 Марківської райдержадміністрації Луганської області

 Прізвище, імיя по батькові                                     

Посада

Прийомні дні

 

БРЮХОВЕЦЬКИЙ

Сергій Олександрович

 

Начальник управління соціального захисту населення Марківської райдержадміністрації

Четвер

0800 -1700

 III субота місяця

0800 -1000

 

БЕЗСОННА Світлана Петрівна

 

Заступник начальника управління соціального захисту населення Марківської райдержадміністрації

Вівторок

0800 -1200

 I субота місяця

0800 -1000

 

КОРОТУН Ольга Миколаївна

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

управління соціального захисту населення

Марківської райдержадміністрації

       Середа1300 -1700,                   Пятниця 0800 -1200

IV субота місяця

0900 -1200

 

ЗЕЛЕНСЬКА Людмила Василівна

Начальник відділу персоніфікованого обліку та пільг управління соціального захисту населення

Марківської райдержадміністрації

     Понеділок1300 -1700,          Четверг0800 -1200

V субота місяця

0900 -1200

 

ЗВЄЗДОГЛЯД Олександр Іванович

 

 Завідуючий сектором праці управління соціального захисту населення Марківської райдержадміністрації

Понеділок

1300 -1800

I субота місяця

0800 -1000

 

ТКАЧЕНКО Людмила Михайлівна

 

Головний спеціаліст  управління соціального захисту населення Марківської райдержадміністрації

Середа

0800 -1200

II субота місяця

0800 -1000

ЛИСЕНКО Лілія Юріївна

Головний спеціаліст управління соціального захисту населення Марківської райдержадміністрації

     Понеділок0800 -1200,            Пятниця1300 -1600

III субота місяця

1000 -1200

 

Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області

Юридична адреса:

92400, Луганська область, Марківський район, смт Марківка,

пров. Південний, 2.

Телефон, факс 06464 – 9-15-95,  E-mail: upszn@mar.lg.ukrtel.net   

Прийомні дні:

Умови

З понеділка по четвер

П’ятниця

1

2

3

Початок роботи

08.00

08.00

Перерва

12.00-12.48

12.00-12.48

Закінчення роботи

17.00

16.00

Сектор прийому заяв та документів відділу грошових виплат та компенсацій без обідньої перерви.

Керівник: З 3 вересня 2012 року начальник управління Брюховецький Сергій Олександрович, 1981 рік народження, освіта повна вища, закінчив у 2002 році Луганську академію внутрішніх справ МВС імені 10-річчя незалежності України, за спеціальністю «Правознавство», VI категорія посад державного службовця, стаж державної служби (на час призначення) – 13 років.

Розпорядженням голови Марківської районної державної адміністрації від 06.03.2013 року № 121-к „Про затвердження змін до штатного розпису управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області на 2013 рік»” затверджена гранична чисельність працівників управління 24 особи.

 

 Структура управління:

 Начальник управління                                       1

 Заступник начальника управління                  1

 Головний спеціаліст                                            4

 Головний державний соціальний інспектор 1

 

 Сектор праці

 Завідувач сектору                                               1

 Провідний спеціаліст                                        1

 

 Відділ грошових виплат та компенсацій

 Начальник відділу                                            1

 Сектор прийому заяв та документів

 Завідувач сектору                                              1

 Спеціаліст 1 категорії                                       2

 Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень

 Завідувач сектору                                              1

 Спеціаліст 1 категорії                                       1

 

 Відділ бухгалтерського обліку

 Начальник відділу-головний бухгалтер       1

 Головний спеціаліст                                         2

 Провідний спеціаліст                                        1

 Спеціаліст 1 категорії                                        1

 

 Відділ персоніфікованого обліку та пільг

 Начальник відділу                                              1

 Головний спеціаліст                                          1

 Провідний спеціаліст                                        2

 

 

 

||
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА