Сьогодні: субота, 16 грудня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДА
Містобудування та житлово-комунальне господарство району

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Марківської райдержадміністрації інформує, що 30.05.2016 року відбулося перше в цьому році засідання районного штабу з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та  соціальної сфери до сталої роботи у осінньо-зимовий період 2016-2017 років під керівництвом першого заступника голови Марківської райдержадміністрації  Трубіцина Сергія Михайловича

         Були розглянуті наступні питання:

          1. Про виконання заходів з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства і соціальної сфери до роботи в опалювальний період 2016-2017 років.

         2. Про стан розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії.

         3. Проблемні питання при підготовці до опалювального періоду 2016-2017 років.

         По-першому питанню:

         Трубіцин С.М. – про те що станом на 31.05.2016 року готовність до роботи в осінньо-зимовий період повинна складати 15%, на що керівникам підприємств, установ, організацій слід звернути особливу увагу та вжити невідкладних дієвих заходів щодо підготовки об’єктів всіх сфер діяльності до зими 2016-2017 років.

По-другому питанню:

         Трубіцин С.М.  – який звернув особливу увагу на стан розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, проведення претензійно-позовної роботи з боржниками. Зауважив, що в районі вживаються вичерпні заходи щодо зниження рівня заборгованості за використані енергоносії.

По-третьому питанню:

         Керівники підприємств та організацій – доповіли про існуючи труднощі в підготовці до опалювального періоду 2016-2017 років та можливі шляхи їх вирішення. 

 

         За результатами засідання було рекомендовані до виконання наступні протокольні доручення:

1. Підприємствам житлово-комунального господарства і соціальної сфери:

         - забезпечити виконання заходів з підготовки об’єктів до зими в обсягах передбачених планом поетапної підготовки об’єктів до роботи в опалювальний період 2016-2017 років;

         - посилити контроль за станом розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії.                 

2.Засобам масової інформації – висвітлити інформацію про проведення засідання районного штабу з підготовки ЖКГ та об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років.

 

 

 

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури,

житлово-комунального господарства, будівництва                

та інфраструктури райдержадміністрації                                                       Л.О.Шах

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Для організації належної та своєчасної підготовки енергетичного господарства підприємств, установ та організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років інспекція Держенергонагляду вважає за необхідне звернути Вашу увагу, що тільки своєчасно розпочата та організаційно забезпечена робота може гарантувати його стале функціонування в зимовий період.

Експлуатація енергетичних установок споживачів електричної та теплової енергії має бути організована у відповідності з вимогами чинних нормативних документів, при цьому роботи з підготовки енергетичних господарства до осінньо-зимового періоду мають особливу важливість. Тому інспекція  Держенергонагляду рекомендує при підготовці відповідних заходів врахувати та забезпечити до початку осінньо-зимового періоду виконання таких основних робіт:

-       ремонтів обладнання електроустановок, устаткування теплових установок та мереж у необхідних обсягах;

-       постачання палива у відповідності до технологічних потреб, створення його нормативних запасів;

-       приведення схем електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

-       укомплектування аварійного запасу обладнання, запасних частин та матеріалів, інструментів, знаряддя, засобів захисту, теплого спецодягу;

-       підготовку машин та механізмів до робіт в умовах понижених температур;

-       випробування та налагодження обладнання електроустановок, устаткування теплових установок та мереж в необхідних обсягах;

-       промивання устаткування та трубопроводів теплових мереж, центральних теплових пунктів систем теплопостачання;

-       розроблення експлуатаційних режимів роботи систем теплопостачання, а також заходів з їх забезпечення;

-       перевірку пристроїв релейного захисту та автоматики;

-       перевірку технічного стану теплових пунктів, елеваторних вузлів, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

-       гідропневматичну, а у разі необхідності - хімічну промивку внутрішньобудинкових мереж;

-       теплоізоляції споруд, інженерних об'єктів та під'їздів житлових будинків до вимог нормативної та проектної документації, що повинно забезпечити належний тепловий опір огороджувальних конструкцій, вікон, дверей в опалювальний сезон;

-       перевірку захисту засобів обліку електричної та теплової енергії до роботи в умовах низьких температур;

-       протиаварійних тренувань з відповідним персоналом;

-       комплектації робочих місць персоналу оперативною та технічною документацією;

-       організацію введення в дію протиаварійних заходів у разі їх застосування в установленому порядку;

-       у разі необхідності перегляд Актів аварійної, екологічної та технологічної броні електропостачання;

-       перегляд та внесення, за необхідності, змін до договорів на енергопостачання, а також перевірку відповідності вимог Положення про оперативну взаємодію з місцевою енергопостачальною організацією.

На кожному підприємстві, установі та організації, виходячи з місцевих умов, повинні бути розроблені та введені в дію конкретні організаційні та технічні заходи (далі – Заходи), які в обов'язковому порядку повинні включати наведені вище роботи з конкретизацією обладнання, термінів виконання та осіб, відповідальних за їх виконання.

Також повідомляємо, що, відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 31.12.2008 р. за № 1310/16001, за підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія за участю представника інспекції Держенергонагляду у Луганській області, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального періоду не пізніше 25.09.2016 р.

З приводу питань, які виникають в процесі підготовки до роботи в осінньо-зимовий період, Ви можете звертатись до відділу енергетичного нагляду інспекції Держенергонагляду у Луганській області   за адресою: м. Старобільськ, вул. Шевченко, буд. 2 кім. 3, тел./факс (06461) 2-17-82  (запрошувати інспектора теплоенергетичного напрямку інспекції).

Окремо додаємо основні умови, щодо підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період (додаток № 1).

 

 

Інспекція Держенергонагляду у Луганській області.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

 

Основні умови щодо підписання акту стану готовності

теплового господарства в опалювальний період.

 

(Відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду,

затверджених Міністерством палива та енергетики України і Міністерством з питань

житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378 (далі ППТГ до ОП)

та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених

Міністерством палива та енергетики України від 14.02.2007 р. № 71 (із змінами і доповненнями) (далі ПТЕ ТУ і М)).

1.    Наказ або розпорядження про створення комісії з перевірки готовності теплового господарства суб’єкта господарювання до опалювального періоду. В склад комісії включити представника інспекції Держенергонагляду.

2.    Розроблені заходи щодо підготовки теплового господарства суб’єкта господарювання до опалювального періоду.

3.    Наказ про призначення відповідальних осіб за технічний стан і безпечну експлуатацію теплового господарства суб’єкта господарювання, із зазначенням об’єктів, за які відповідає особа.

4.    Протоколи та (або) посвідчення про перевірку знань вимог правил ПТЕ ТУ і М та ППТГ до ОП у відповідальних осіб.

5.    Акти проведення Держперевірки вимірювальним приладам (манометри, термометри, лічильники), які встановлені на теплових системах суб’єктів господарювання.

6.    Акти гідравлічного випробування теплових мереж та систем опалення, гарячого водопостачання, із позначенням тиску при проведенні випробування.

7.    Звернення на ім’я начальника відділу енергетичного нагляду інспекції  Держенергонагляду в Луганській області Морозова В. Г. за адресою: 92700, м. Старобільськ, вул. Шевченко, буд. 2 кім. 3, щодо направлення інспектора Держенергонагляду для участі в комісії суб’єкта господарювання з перевірки готовності до опалювального періоду 2016-2017 р. Вказати контактний телефон.

8.    Оформлення і підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період членами комісії суб’єкта та закріплення підпису печаткою сббєкта господарювання на кожний об’єкт, відповідно до додатку № 1 ППТГ до ОП. (не менше 2-ох примирників).

9.    Оформлення і підписання акту готовності теплового господарства в опалювальний період членами комісії суб’єкта та закріплення підпису печаткою суб’єкта господарювання, відповідно до додатка № 3 ППТГ до ОП. (не менше 2-ох примирників).

 

Звіт

 

Про хід виконання районної Програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі та покращення умов життєзабезпечення сільського населення ,, Власний дім на 2012 – 2016роки по Марківському району за 2015 рік

 

3 1997 року згідно з Указом Президента України, в Луганській області реалізована цільова програма підтримки сільських індивідуальних забудовників шляхом довгострокового кредитування. 3 1998 року Програма „ Власний дім " почала діяти в Марківському районі.

 

Рішенням районної ради затверджена програма підтримки індивідуального житлового будівництва на селі та покращення умов життєзабезпечення сільського населення „ Власний дім "на 2012-2016 роки.

 

Районна цільова програма „ Власний дім " створена для підтримки та подальшого розвитку особистих господарств, залучення молоді в сільську місцевість та підвищення рівня занятості сільського населення.

 

Рішенням Уряду передбачена можливість видачі кредитів на придбання житла, худоби, техніки, газифікації будинку, утеплення житла ( заміна вікон, енергозбереження).

 

Обсяги кредитування з кожним роком нарощуються. 3 початку діяльності представництвом Фонду по Марківському району укладено 1206 договори на суму 11561,1 тис. грн. із них - на будівництво 376 договори на суму 5864,5 тис. грн. На газифікацію 789 договорів на суму 4940,2 тис. грн. На підтримку сільського господарства 17 договорів на суму 275,4 тис. грн.. В цьому році заключено 13 договорів на утеплення житла на суму 390 тис.грн..

 

Видано кредитів всього на суму 10857,6 тис. грн., в тому числі з районного бюджету 279 тис. грн..

 

Введено житла 317 будинків загальною площею 17847,85м2.

 

Газифіковано 691 будинки. За рахунок кредитних коштів 35 сімей змогли придбати житло в  Марківському районі.

 

Соціальна направленість даної програми ставить її в перелік пріоритетних напрямків діяльності району.

 

       Одним з найпріорітетніших питань діяльності фонду є підтримка в забезпеченні житлом молодих сімей, які пов’язують своє майбутнє з селом.

 

За період 2015 року по Марківському відділенню фонду укладено 42 договори, на суму 1262тис. грн.: із них на будівнитство 25 договорів на суму 807 тис. грн., на газифікацію 4 договора на суму 65тис. грн.,на утеплення(енергозбереження) 13 договорів на суму 390тис. грн..

 

Видано кредитів всього в цьому році на суму 1292 тис. грн.       

 

 

 

 

Начальник відділу

містобудування, архітектури,

житлово-комунального господарства,

будівництва та інфраструктури                                           Т.Г.Качмарик

 

 

МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

24.04.2015  № 79

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
15 травня 2015 р. 
за № 547/26992

Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт

Відповідно до розділу I Закону України від 13 січня 2015 року № 92-VІІI «Про внесення зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт»НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 19 березня 2013 року № 95«Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2013 року за № 612/23144.

3. Департаменту державних програм та розвитку житлового будівництва (Денисюк І.П.), Департаменту нормативно-правового регулювання (Малашкін М.А.) разом з Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (Драч С.В.) в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Абрамовського Р.Р.

Перший заступник Міністра

В.Є. Кістіон

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ 
Міністерства регіонального 
розвитку, будівництва 
та житлово-комунального 
господарства України 
24.04.2015  № 79
 
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
15 травня 2015 р. 
за № 547/26992

ПОРЯДОК 
прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт

І. Загальні положення

1. Цей Порядок встановлює процедуру та умови прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт і проведення технічного обстеження:

індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, збудованих у період з 05 серпня 1992 року до 12 березня 2011 року;

збудованих у період до 12 березня 2011 року:

громадських будинків I і II категорій складності;

будівель і споруд сільськогосподарського призначення I і II категорій складності (далі - об’єкти).

2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:

господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо та прибудови до них;

господарські (присадибні) споруди - земельні поліпшення, що не належать до будівель та приміщень, призначені для виконання спеціальних технічних функцій, до яких належать колодязі, вигрібні ями, огорожі, ворота, хвіртки, замощення тощо та прибудови до них;

дачний будинок - будинок, який використовується протягом року з метою позаміського відпочинку, та прибудова до нього;

замовник - особа, що має право власності чи право користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт, та подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;

індивідуальний (садибний) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, установлених законом, іншими нормативно-правовими актами, поверховість якої не повинна перевищувати чотирьох поверхів, призначена для постійного в ній проживання, яка складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень, і прибудова до неї;

садовий будинок - будинок для літнього використання та прибудова до нього;

технічне обстеження - комплекс заходів, спрямованих на встановлення технічного стану будівельних конструкцій та інженерних мереж об’єкта з метою визначення можливості або неможливості його надійної та безпечної експлуатації.

Громадські будинки та будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, які належать до I та II категорій складності, визначаються відповідно до будівельних норм, державних стандартів і правил.

II. Проведення технічного обстеження

1. Технічне обстеження об’єктів проводиться відповідно до цього Порядку з урахуванням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, а також особливостей, передбачених пунктом 6 цього розділу.

2. Технічне обстеження проводиться суб’єктом господарювання, який має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність» одержали кваліфікаційний сертифікат, або фізичною особою - підприємцем, яка згідно із цим Законом має кваліфікаційний сертифікат (далі - виконавці).

3. Технічне обстеження включає такі етапи:

попереднє (візуальне) обстеження об’єкта, у тому числі огляд і фотографування об’єкта та його конструктивних елементів, виконання обмірів, визначення категорії складності об’єкта, аналіз проектної та іншої технічної документації (за наявності);

детальне (інструментальне) обстеження об’єкта, у тому числі визначення параметрів і характеристик матеріалів, виробів та конструкцій, із залученням фахівців відповідної спеціалізації та атестованих лабораторій (за необхідності).

Якщо етапи технічного обстеження об’єкта, що проводилось, не збігаються з названими етапами, зазначаються фактично пройдені етапи технічного обстеження.

4. Не дозволяється проведення технічного обстеження виключно за фотографіями, відеозаписами, кресленнями чи іншими документами без візуального огляду об’єкта.

5. На підставі інформації, отриманої під час технічного обстеження, з урахуванням виду, складності, технічних та інших особливостей об’єкта, проведених заходів, передбачених пунктом 3 цього розділу, а також даних технічного паспорта, проектної та іншої технічної документації на об’єкт (за наявності) виконавець проводить оцінку технічного стану об’єкта та складає звіт про проведення технічного обстеження за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку.

Пронумерований, прошнурований звіт підписується та скріплюється особистою печаткою виконавця (за наявності) і затверджується суб’єктом господарювання, який проводив технічне обстеження (для юридичних осіб).

6. Технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться виконавцем (експертом (інженером) з технічної інвентаризації) під час їх технічної інвентаризації лише за результатами попереднього (візуального) етапу обстеження з проставлянням у технічному паспорті відмітки за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Відмітка про проведене технічне обстеження проставляється у технічному паспорті на схематичному плані земельної ділянки.

III. Прийняття в експлуатацію об’єктів

1. Прийняття в експлуатацію об’єктів здійснюється безоплатно органом державного архітектурно-будівельного контролю протягом 10 робочих днів з дня подання заяви власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені такі об’єкти, за результатами технічного обстеження цих об’єктів шляхом реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація), яка складається за формою, наведеною в додатку 3до цього Порядку.

Об’єкт не може бути прийнятий в експлуатацію згідно з цим Порядком у разі наявності відхилень від вимог державних будівельних норм, визначених такими нормами як недопустимі (заборонені).

2. Замовник або його уповноважена особа подає з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги» до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об’єкта заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта, до якої додаються:

два примірники заповненої декларації;

звіт про проведення технічного обстеження об’єкта з інформацією щодо можливості його надійної та безпечної експлуатації (крім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно);

засвідчені в установленому порядку копії:

документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт;

технічного паспорта (з відміткою про проведене технічне обстеження у випадках, передбачених пунктом 6 розділу II цього Порядку).

Звіти про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об’єкта, складені в період з 29 квітня 2013 року до дня набрання чинності цим Порядком, подаються разом з інформацією, отриманою виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури, щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм.

Технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставляння в них відмітки про проведення їх технічного обстеження за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Заява про прийняття в експлуатацію об’єкта підписується також співвласниками земельної ділянки та зазначеного об’єкта (у разі їх наявності).

3. Орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає документи, зазначені в пункті 2 цього розділу, та приймає рішення про реєстрацію декларації або її повернення у строк, передбачений пунктом 1 цього розділу.

4. Дані, зазначені в декларації, повинні узгоджуватися з документами, які подаються разом з нею.

Замовник є відповідальним за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації, відповідно до закону.

5. Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику декларацію на доопрацювання з обґрунтуванням причин, якщо вона подана чи оформлена з порушенням вимог, установлених цим Порядком, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

Документи, які було додано замовником до заяви, зберігаються в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

6. У разі прийняття рішення про повернення декларації орган державного архітектурно-будівельного контролю у строк, передбачений для її реєстрації, надсилає замовнику письмове повідомлення про прийняте рішення з обґрунтуванням причин повернення та документи, які потребують доопрацювання.

7. Після усунення недоліків, що стали підставою для прийняття рішення про повернення декларації, замовник може повторно подати до органу державного архітектурно-будівельного контролю документи згідно з цим Порядком.

8. До власників (користувачів) земельних ділянок, які відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» подали документи про прийняття в експлуатацію об’єктів, штрафні санкції за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, не застосовуються.

9. Один примірник декларації після її реєстрації повертається замовнику, а інший залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю, який її зареєстрував.

10. Датою прийняття в експлуатацію об’єкта є дата реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

11. Зареєстрована декларація є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.

За наявності правовстановлюючих документів щодо об’єкта, який вводиться в експлуатацію, зареєстрована декларація є також підставою для внесення змін до технічного паспорта об’єкта.

12. Замовник зобов’язаний протягом семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію об’єкта подати копію декларації місцевому органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єкта для подання такими органами інформації про прийнятий в експлуатацію об’єкт до органу державної статистики.

13. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації може бути скасована:

у разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації), наведених у зареєстрованій декларації;

відповідно до рішення суду про скасування реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації, яке набрало законної сили.

14. Реєстрація декларації скасовується шляхом видачі органом державного архітектурно-будівельного контролю відповідного наказу про скасування реєстрації декларації та виключення відповідних відомостей з Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об’єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - Єдиний реєстр) протягом п’яти робочих днів з дня настання підстав, указаних у пункті 13 цього розділу.

Про скасування декларації замовнику письмово повідомляють протягом трьох робочих днів з дня її скасування.

Після скасування реєстрації декларації замовник має право повторно подати її згідно з вимогами цього Порядку.

15. У разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю наведених у декларації недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації) він письмово повідомляє замовника протягом одного робочого дня з дня такого виявлення.

Замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня самостійного виявлення технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у зареєстрованій декларації або отримання відомостей про виявлення недостовірних даних подати достовірні дані щодо інформації, яка потребує змін, для внесення їх органом державного архітектурно-будівельного контролю до Єдиного реєстру шляхом подання особисто або надсилання органу державного архітектурно-будівельного контролю рекомендованим листом з описом вкладення заяви, декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані, в одному примірнику та декларації, в якій враховано зміни, у двох примірниках за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю здійснює реєстрацію декларації, в якій враховано зміни, згідно з цим Порядком.

Відомості щодо внесення даних, зазначених у декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані, підлягають виключенню з Єдиного реєстру в установленому порядку.

На декларації, в якій виявлено технічну помилку, у верхньому лівому куті проставляється відмітка: «У зв’язку зі змінами, внесеними декларацією від ________ 20__ р. № ___, ця декларація втратила чинність» із зазначенням дати, підпису уповноваженої посадової особи, скріпленого особистою печаткою.

IV. Видача дублікатів зареєстрованих декларацій

У разі втрати або пошкодження декларації орган державного архітектурно-будівельного контролю видає безоплатно дублікат зареєстрованої декларації протягом десяти робочих днів з дня надходження від замовника відповідної заяви та підтвердження розміщення ним у засобах масової інформації повідомлення про втрату декларації або надання пошкодженої декларації.

Виготовлення дубліката здійснюється шляхом проставлення на копії зареєстрованої декларації слова «ДУБЛІКАТ», підпису уповноваженої посадової особи, скріпленого особистою печаткою (за наявності), та дати видачі дубліката.

 

Т.в.о. директора 
Департаменту державних 
програм та розвитку 
житлового будівництва




І.П. Денисюк

Додаток 1 

до Порядку прийняття в експлуатацію
і проведення технічного обстеження
індивідуальних (садибних) житлових
будинків, садових, дачних будинків,
господарських (присадибних) будівель
і споруд, громадських будинків та
будівель і споруд сільськогосподарського
призначення I та II категорій складності
,
які збудовані без дозволу на виконання
будівельних робіт

(пункт 5 розділу II)

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

____________________________
(назва посади керівника суб’єкта

____________________________
господарювання, який проводив технічне

____________________________
обстеження об’єкта,

____________________________
його ініціали, прізвище (для юридичних осіб))

 

___ ____________ 20__ року
 

М. П. (за наявності)
 

 

 

ЗВІТ
про проведення технічного обстеження

Об’єкт:________________________________________________________________

                                                               (найменування, місцезнаходження об’єкта)
 

Замовник: _____________________________________________________________
                                           (прізвище, ім’я, по батькові або найменування замовника,

 

______________________________________________________________________
      його місце проживання або місцезнаходження, номер телефону, адреса електронної пошти, якщо така є)

                          ____________________________
                                     (місце та рік складання звіту) 

 

1. ПІДСТАВИ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ

ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ

 

Роботи з технічного обстеження _______________________________

__________________________________________________________________
(найменування та місцезнаходження об’єкта)

 

__________________________________________________________________
проводяться з метою визначення можливості або неможливості його надійної та безпечної експлуатації.

             Виконавець проводить роботи з технічного обстеження на підставі кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури, − експерта (інженера) з технічного обстеження

__________________________________________________________________

                                   (серія  і  номер  кваліфікаційного сертифіката,

 

__________________________________________________________________
                                                                          ким та коли виданий)    

 

__________________________________________________________________
 

2. ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
 

             Об’єкт, що обстежується, розміщений за адресою:_________________

__________________________________________________________________ (місцезнаходження об’єкта)

 

__________________________________________________________________.

             Територія, на якій розташований об’єкт, належить до району _______
                                                                                                                                                                           

__________________________________________________________________
                 (за характерними значеннями ваги снігового покрову, вітрового тиску;

 

_________________________________________________________________
        з підроблювальною або підтоплювальною територією)
 

             Розрахункова сейсмічність − до ___ балів.

             Рельєф ділянки (рівний, горбистий) зі значним (незначним) падінням відміток поверхні землі в бік ________________________________________

                                                              (прив’язка до суміжних земельних ділянок або вулиць)
 

             Об’єкт розташований в ___________________________________зоні.

                                                                                                              (лісистій, рівнинній)

 

            

             На підставі наданих документів ________________________________

                                                                                                     (зазначаються документи, які були надані під
 

_____________________________________________________________________________________________

                                                                  час технічного обстеження)
 

встановлено, що об’єкт був збудований у період з __________ по _________

Вогнестійкість об’єкта −  _________________ (згідно з додатком
В  ДБН В.1.1.-7-2002 «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів
будівництва»).

            Категорія складності об’єкта −  ________________________ (згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації  на будівництво» на підставі класу наслідків (відповідальності)).

             Площа забудови земельної ділянки  −  __________ кв. м.

            

             Проектна та робоча документація в замовника ____________________
                                                                                                                                                         (у наявності,
 

__________________________________________________________________
                                                частково в наявності, відсутня)
 

             Попередні обстеження об’єкта _________________________________
                                                                                                                   (коли і ким проводились
 

__________________________________________________________________
або не проводились)

 

__________________________________________________________________
             Дані про геологічні умови на цей час ___________________________
                                                                (наявні, відсутні)
 

             Відомості про наявні на земельній ділянці будівлі та споруди (сарай, гараж, сауна, вбиральні тощо): _______________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Інформація щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм, отримана виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури, − _____________________________________

                                                                   (найменування місцевого органу містобудування та
 

__________________________________________________________________

                                                  архітектури, дата та реєстраційний номер листа)

 

3. ОБ’ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНІ ТА КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ*
 

Об’єкт  −  _____________, поверхова споруда ______________________
_____________________________________________ форми з розмірами
(прямокутна тощо)

в плані _____ х _____ м.
             Висота першого поверху − _____ м, другого поверху − ___ м (тощо).
             Будівельний об’єм − _________ куб. м.

             Конструктивна система будівлі − стінова з несучими зовнішніми
стінами (тощо).

             Фундаменти  − ______________________________________________
                                                                            (стрічкові зі збірних залізобетонних блоків,

__________________________________________________________________,
 з паль, стовпчасті цегляні, бетонні, залізобетонні, бутові тощо)
 

глибина закладання −  _______м, ширина −  _______м.

 

             Підвал − ____________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________, ____________ розташування відносно частин будинку, висота −  ________ м.

 

             Стіни − _____________________________________________________
                                                         (цегляні, з керамічних блоків, штучного чи природного

 

__________________________________________________________________
                                                                            каменю, з несучих панелей тощо)


______________________ товщиною _______ м, зовнішнє оздоблення −  

_________________________________________________________________,
(облицювальна плитка, сайдинг, облицювальна цегла тощо)

 

внутрішнє оздоблення − _____________________________________________
                                                                                  (штукатурка, гіпсокартон тощо)

 

__________________________________________________________________,
утеплювач − _______________________________________________________
                                      (мінераловатні плити, пінопласт, базальтові мати тощо)


             Перекриття (покриття) − ______________________________________
                                                                                                (зі збірних монолітних плит,

 

__________________________________________________________________
монолітні залізобетонні, дерев’яні тощо)

 

__________________________________________________________________

___________________ товщиною _________ м.
             Підлога − ___________________________________________________
                                                         (дерев’яна, паркетна, кахельна, мозаїчна тощо)

 

__________________________________________________________________
             Перегородки − _______________________________________________
                                                                            (цегляні, гіпсобетонні, шлакобетонні,

 

__________________________________________________________________
дерев’яні, гіпсокартонні тощо)

 

__________________________________________________________________

___________________ товщиною ________ м.
             Сходи − ____________________________________________________
                                                         (по стальних косоурах, залізобетонні, дерев’яні тощо)

 

__________________________________________________________________

___________________ шириною ________ м.

 


             Балкони, козирки, лоджії − ____________________________________
                                                                                                (монолітні, збірні залізобетонні,

__________________________________________________________________
                                                                            дерев’яні, металеві тощо)


___________________ шириною ________ м, довжиною________ м.
             Дах (горище) − ______________________________________________
                                                                            (дерев’яний, металевий тощо)

 

__________________________________________________________________
             Покрівля − __________________________________________________
                   (рулонна, мастична, шиферна, металева, черепична,

 

__________________________________________________________________
                                      металочерепична, з полімерних виробів тощо)

 

             Вікна − ____________________________________________________,
                                                         (дерев’яні, металопластикові, зі склоблоків тощо)


розміри − _________________________________________________________

            

Вхідні двері − _______________________________________________,
                                                   (металеві, дерев’яні, комбіновані тощо)

 

розміри −  _________________________________________________________
             Електропостачання на об’єкті передбачено для _________________
                                                                                                                                                         (освітлення,

 

__________________________________________________________________,
                                                         обігріву, підключення побутових приладів)


напруга −  __________ Вт (220, 380).
             Опалення − _________________________________________________
                                                         (автономне або централізоване, камінне, пічне,

 

__________________________________________________________________
                                                                            газове чи електричне)
            

             Системи водопроводу та водовідведення (каналізації) − ____________

__________________________________________________________________
                   (наявні або відсутні, матеріал труб: пластикові, металеві,

 

__________________________________________________________________
                                                         чавунні тощо)

 

             Вентиляція − ________________________________________________
                                                                            (природна, канальна тощо)

 

__________________________________________________________________
            

Інженерне обладнання − ______________________________________
                                                                            (котли, насоси тощо)

 

__________________________________________________________________
 
     * За наведеною в цьому розділі схемою підлягають технічному обстеженню та опису усі будівлі,  споруди та прибудови до них, які розташовані на земельній ділянці.

 

             У разі наявності виявлених недоліків (дефектів, пошкоджень) вони вказуються на копіях плану забудови (специфікація будівель та споруд), плану будинку та споруд, на планах поверхів, підвалу, горища, мансарди, експлікації приміщень з визначенням площ, які копіюються зі складеного технічного паспорта (якщо такі є і обміри, що проведені, відповідають кресленням у технічному паспорті). Зазначені копії або нові обмірні креслення додаються до звіту.

             За необхідності виготовляються розрізи та додаються фото.

На планах та фасадах наносяться і нумеруються недоліки (дефекти, пошкодження) за їх наявності (карта недоліків (дефектів, пошкоджень)), опис яких зводиться в таблицю 1.

 

4. РЕЗУЛЬТАТИ ТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ
 

Під час технічного обстеження на предмет визначення можливості або неможливості його надійної та безпечної експлуатації були оглянуті основні несучі та огороджувальні конструкції об’єкта __________________________________________________________________

__________________________________________________________________
та встановлено їх готовність до експлуатації.

             Технічний паспорт __________________________________________

                                                                                                 (реквізити)
 

             При виявленні недоліків (дефектів, пошкоджень), зокрема тріщин, відшарувань тощо, за згодою замовника проводилося вибіркове зняття захисних шарів та оздоблювальних покриттів.

             Приклад опису результатів технічного обстеження з виявленими недоліками (дефектами, пошкодженнями), які впливають або можуть вплинути на безпечну експлуатацію, наведено в таблиці 1.

 

Таблиця 1

№ з/п

Опис недоліків (дефектів, пошкоджень) (необхідне підкреслити або доповнити)

Посилання на фото

1

2

3

1. Будинок

1.1. Зовнішні та внутрішні стіни, фундаменти, перегородки

 

1.1.1

Вертикальна тріщина розкриттям до ___ мм від дверного отвору до покрівлі довжиною до ___ м (див. між осями "___" - "___") та похила з шириною розкриття до ___ мм, довжиною                   до ___ м (на фасаді "___" - "___") від центра стіни до покрівлі.

Можливі причини:

нерівномірне просідання основи

 

Фотографії, які додаються

1.2. Покриття, покрівля

1.2.1

Тріщини та часткове руйнування в азбестоцементних листах покрівлі. Крокви покрівлі втратили свої природні властивості внаслідок усихання та короблення.

Можливі причини:

несвоєчасне виконання поточного ремонту

 

Фотографії, які додаються

2. Господарська будівля

2.1. Зовнішні та внутрішні стіни, фундаменти, перегородки

 

2.1.1

Вивітрювання швів кладки між залізобетонними блоками особливо по ряду "___" з руйнуванням поверхні фундаментних блоків. Наявність тріщини шириною розкриття до ____ мм під віконним отвором зі сторони ряду "____". Руйнування кладки парапету. Часткове руйнування оздоблення фасаду з вапняної побілки, площа руйнування становить ____ %. Випадіння окремих цеглин. Руйнування стін комахами. Наявність тріщин у місцях закладання перемичок (між осями "___" - "___"). Часткове руйнування карниза та парапету будівлі (між осями "___" −  "___"), протікання та підмочені ділянки стіни.

Можливі причини:

перемінне змочування та замерзання води, що стікає з покрівлі в кладці, недотримання нахилу покрівлі по довжині звису − стікання припадає на кут по ряду "___"; відсутність захисних фартухів парапетів стін; несвоєчасні огляд та ремонт покрівлі

 

Фотографії, які додаються

2.2. Покриття, покрівля

 

2.2.1

Руйнування захисного шару з бетону плит покриття, особливо між рядами "___" −  "___" на ділянках на всій площі покриття. Часткове руйнування м’якої покрівлі у вигляді тріщин та розривів у руберойді. Масове протікання крізь плити. Розгерметизація покрівлі у місцях примикань. Здуття від основи та між окремими шарами покрівлі. Наявність рослин та сміття.

Можливі причини:

недієздатність водовідведення з покрівлі (помилки при проектуванні − утворення застоїв води між добудовою по вісях "___" −  "___" та "___" −  "___"), несвоєчасні огляд та прибирання рослинного сміття, невиконання поточного ремонту

 

Фотографії, які додаються

3. Інші недоліки

3.1.

Інші недоліки (дефекти або пошкодження):

Фотографії, які додаються

 

5. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ

(ДЕФЕКТІВ, ПОШКОДЖЕНЬ)

 

             За результатами проведеного технічного обстеження об’єкта, стан  якого оцінюється як непридатний до нормальної експлуатації або аварійний, замовнику слід виконати роботи згідно з рекомендаціями.

             Приклад оформлення рекомендацій щодо усунення недоліків (дефектів, пошкоджень) наведено в таблиці 2.

             Рекомендації розробляються для кожної будівлі, споруди та прибудови до них у разі необхідності окремо.

Таблиця 2

№ з/п згідно з таблицею 1

Рекомендації щодо усунення недоліків (дефектів, пошкоджень)

Відмітка про виконання (скріплюється печаткою та відписом експерта)

1

2

3

Житловий будинок, господарська будівля

 

Виконати ремонт вимощення по периметру _____, що має бути шириною ____ м, з обов’язковим ухилом від стін. Щілини між вимощенням та стіною слід розчистити та закрити гарячим бітумом чи асфальтом. Не допускати росту рослин між стіною та вимощенням і в самому вимощенні

 

 

Для дрібних і ненаскрізних тріщин розкриттям                  до____мм поновлення несучої здатності існуючої кладки виконати шляхом ін’єктування тріщин цементно-піщаним (або цементно-полімерним) розчином марки М100 після розчищення. Перед виконанням робіт поверхня стіни вздовж тріщини та сама тріщина повинні бути очищені від пилу та зволожені

 

 

 

 

Виконати ремонт покрівлі зі збільшенням звису покрівлі та влаштуванням зовнішнього організованого водовідведення з покрівлі. Виконати розчищення і зашпарування нещільностей у швах кладки фундаментних блоків.

Виконати ремонт оздоблення фасаду будівлі з вапняної побілки

 

 

Виконати ремонт поверхні цегляної кладки стін.

Провести заміну пошкодженого шару кладки на новий з дотриманням перев’язки швів як у новій кладці, так і при поєднанні зі старою кладкою. Окремі цеглини, які втратили зчеплення з розчином, повинні бути замінені на нові. Гнізда від витягнутих цеглин потрібно очистити від старого розчину, змочити водою, нанести новий розчин на стінки та цеглини, а також у гніздо. Виконати ретельне примикання швів. Поверхня зруйнованої кладки повинна бути розчищена металевою щіткою з подальшим нанесенням штукатурного розчину з молотої цегли. Перекладання горизонтальних рядів цегляної кладки під покриттям з дотриманням перев’язки нових швів зі старими, при цьому цегла повинна бути марки не менше М75, розчин −  М25

 

 

Необхідною умовою виконання ремонтних робіт з відновлення захисного шару бетону плит покриття є першочерговий капітальний ремонт  покрівлі зі збільшенням звису покрівлі та влаштуванням зовнішнього організованого водовідведення з покрівлі.

Ретельно розчистити та видалити дефектні чи пошкоджені ділянки бетону до непошкодженого. Бетон видалити гострим зубилом до глибини, де він                     некрихкий та не видає глухого звуку при простукуванні молотком. Оголені стержні арматури повинні бути очищені від корозії та окалини. Для кращого зчеплення нового бетону необхідно:

поверхню бетону очистити від бруду, промити; здійснити насічку поверхні старого бетону; оголені ділянки арматури та бетону покрити шаром пластичного цементно-піщаного розчину (склад 1:2, 1:1,5) або жирного цементного  тіста у вигляді плівки завтовшки 1,5 − 2 мм. Шар бетону нанести через 2 години. Марка бетону − не нижче М200 на дрібному заповнювачі

 

 

Замінити непридатні азбестоцементні листи

 

 

Виконати ремонт віконних укосів.

Провести ремонт внутрішнього опорядження

 

 

Розчин стиків між плитами, що випадає або втратив зчеплення з плитами покриття, повинен бути видалений, шви між плитами − розчищені від старого розчину, змочені водою. Нанести новий розчин з ретельним зачеканюванням швів.

Замінити непридатні азбестоцементні листи покрівлі.

Для підвищення корозійної стійкості деревини крокв її покривають стійкими лакофарбовими матеріалами або просочують синтетичними смолами (як приклад −  фенол-формальдегідні)

 

 

Виконати ремонт покрівлі

 

 

Виконати ремонт підлоги

 

 

Привести в робочий стан вентиляцію, періодично виконувати провітрювання приміщень, підтримувати необхідний температурний режим приміщень

 

 

6. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБ’ЄКТ

 

Для більш повної характеристики об’єкта додаються:

1. Фотографії фасадів, обмірні креслення, місця виявлення недоліків (дефектів, пошкоджень).

2. Копії проектної (проектно-технічної) та виконавчої документації (якщо така є).

 

7. ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ

 

             За результатами проведеного технічного обстеження об’єкта _______

__________________________________________________________________
(найменування, місцезнаходження об’єкта, його основні показники,

__________________________________________________________________
прізвище, ім’я, по батькові чи найменування замовника)
 

встановлено ____________________ його надійної та безпечної експлуатації.

                                 (можливість чи неможливість)

 

             Для забезпечення надійної та безпечної експлуатації об’єкта необхідно усунути виявлені під час його технічного обстеження недоліки (дефекти, пошкодження), зазначені в рекомендаціях (у разі відсутності недоліків (дефектів, пошкоджень) цей абзац не зазначається).

 

 

Виконавець                   ____________                      _________________
                                                 (підпис, дата)                                (ініціали, прізвище)
М. П. (за наявності)

 

Звіт складається у трьох примірниках, один з яких подається до органу державного архітектурно-будівельного контролю і по одному зберігаються у виконавця та замовника.

Додаток 2 

до Порядку прийняття в експлуатацію
і проведення технічного обстеження
індивідуальних (садибних) житлових
будинків, садових, дачних будинків,
господарських (присадибних) будівель
і споруд, громадських будинків
та будівель і споруд сільськогосподарського
призначення I та II категорій складності
,
які збудовані без дозволу на виконання
будівельних робіт

(пункт 6 розділу II)

 

 

ВІДМІТКА

ПРО ПРОВЕДЕНЕ ТЕХНІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ

 

За результатами проведеного технічного обстеження об’єкта _______________________________________________________

(найменування, місцезнаходження об’єкта)
 

_______________________________________________________

 

та з урахуванням інформації щодо відповідності його місця розташування вимогам державних будівельних норм, отриманої виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури _______________________________________________________

(найменування місцевого органу містобудування та архітектури,

__________________________________________________________________________________,

                                                     дата та реєстраційний номер листа)

 

встановлено:

____________________ його надійної та безпечної експлуатації.

     (можливість/неможливість)

 

Виконавець                  ________                      ___________
                                         (підпис, дата)                                  (ініціали, прізвище)
М .П. (за наявності)

 

Керівник суб’єкта

господарювання, який

проводив технічну

інвентаризацію                _________                 ___________

                                     (підпис, дата)                             (ініціали, прізвище)

М. П. (за наявності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 

до Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт

(пункти 1, 15 розділу III)

 

 

 

ЗАРЕЄСТРОВАНО

__________________________________________

(найменування органу, який проводив реєстрацію)

 

 

___ ________ 20__ року. № ______

 

__________________________________________

 (підпис) (прізвище та ініціали посадової особи)

 

М. П.

 

 

ДЕКЛАРАЦІЯ
про готовність об’єкта до експлуатації

_____________________________________________________________________________

(найменування об’єкта будівництва)

 

 _____________________________________________________________________________


 

1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАМОВНИКА

Найменування або прізвище, ім’я та по батькові замовника, місце реєстрації,  місцезнаходження або місце проживання, номер телефону

_____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


 

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБ’ЄКТ БУДІВНИЦТВА

Найменування об’єкта 

будівництва та його

місцезнаходження          

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

Початок будівництва

 

Закінчення

будівництва

 

Загальна площа

будівлі (кв. м) 

 

Поверховість 

 

Матеріали стін 

 

Площа господарських

(присадибних) будівель

і споруд (кв. м)

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

 

 

3. ХАРАКТЕРИСТИКА ЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ

 

Кількість кімнат

Загальна площа (кв. м)

Житлова площа (кв. м)

 

 

 

 

Перелік            

інженерного         Водопровід, гаряче водопостачання, каналізація, сміттєпровід, опалення: 

обладнання          центральне, пічне, від індивідуальних установок (необхідне підкреслити)

                    

Площа вбудованих або прибудованих приміщень (кв. м) _____________

 

4. ХАРАКТЕРИСТИКА НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ

 

Назва нежитлового приміщення                                 Функціональне призначення

                                                                                              нежитлового приміщення

__________________________                               ________________________

                                 

Об’єкт має такі основні показники: потужність, продуктивність, виробнича площа,  протяжність, місткість, обсяг, пропускна, провізна  здатність, кількість робочих місць тощо (заповнюється на громадські будинки I та II категорій складності, будівлі та споруди сільськогосподарського призначення I та II категорій складності в одиницях виміру відповідно до цільової продукції або основних видів послуг):

 

     Назва показника                                  Одиниця виміру                                                  Кількість

____________________                              ____________________                            ___________________

____________________                              ____________________                             ___________________

____________________                              ____________________                            ___________________

____________________                              ____________________                            ___________________

              

 

5. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ ОБ’ЄКТА

 

                 Ким виданий                             Дата видачі                                Номер

____________________                 ____________________              ___________________

____________________                 ____________________              ___________________

 

 

6. ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ

(за необхідності)

Інформація про можливість надійної та безпечної експлуатації об’єкта

 

 

Ким виданий                                Дата складання    

                   

 

 

____________________                                    ____________________                              ___________________

                             

 

7. ВІДМІТКА ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ

(за необхідності)

Інформація про можливість надійної та безпечної експлуатації об’єкта

 

 

 

Ким проставлено                           Дата проставляння   

           

____________________                                    ____________________                              ___________________

 

8. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ

 

Місце розташування

______________________________________

______________________________________

Площа земельної ділянки (кв. м)

 

Кадастровий номер

 

Цільове призначення

 

Документ, що посвідчує право власності (користування) земельною ділянкою

Форма власності або користування                             

 

______________________________________

 

______________________________________

 

______________________________________

 

 

Назва  ________________________________

Дата  "__" _________    року, № ____________

Орган, який видав документ_________________ _______________________________________

______________________________________

 

ВВАЖАТИ ЗАКІНЧЕНИЙ БУДІВНИЦТВОМ ОБ’ЄКТ ГОТОВИМ

ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ

 

Я, _____________________________________________________________, усвідомлюю

(прізвище, ім’я та по батькові замовника)

 

наслідки, передбачені за подання неповних та недостовірних даних.

 

 ____________                         ___________                         ___________________________

       (посада)                            (підпис, дата)                         (прізвище, ім’я та по батькові)

 

М. П. (за наявності)

 

 

 

Примітка. Кожна сторінка підписується керівником замовника або замовником та засвідчується печаткою
(для юридичних осіб) (за наявності).

 

 

 

 

 

                          

 

 

 

 

 

                  

                     

Роз’яснення Мінрегіону
щодо реалізації процедури прийняття в експлуатацію
об`єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт
 
У зв’язку з набуттям чинності наказу Мінрегіону від 24 квітня 2015 року № 79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт» (далі – Порядок), зареєстрованого у Міністерстві юстиції за  № 547/26992 від 15 травня 2015 року, а також з метою уникнення подвійного тлумачення норм вказаного Порядку, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства доводить до відома наступне.
Пунктом 6 Розділу ІІ Порядку передбачено, що технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться виконавцем (експертом (інженером) з технічної інвентаризації) під час їх технічної інвентаризації лише за результатами попереднього (візуального) етапу обстеження з проставлянням у технічному паспорті відмітки за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.
При цьому звіт про технічне обстеження за формою, наведеною в додатку 1 до Порядку не складається та не включається до складу документів, що подаються разом з відповідною заявою про прийняття в експлуатацію об’єкта.
Крім цього, пунктом 2 Розділу ІІІ Порядку передбачена можливість використання звітів про технічне обстеження, складених в період з 29 квітня 2013 року (набуття чинності наказу Мінрегіону від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.04.2013 за № 612/23144) до дня набрання чинності Порядком, а також технічних паспортів, складених до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно.
Стосовно інформації, отриманої виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури, щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм (далі – Інформація органу містобудування та архітектури) слід зауважити.
Вказана Інформація органу містобудування та архітектури у контексті Порядку не передбачає відповідність вимогам всіх державних будівельних норм, а насамперед стосується вимог ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» у частині місця розміщення житлового будинку в межах ділянки землекористування відносно прилеглих земельних ділянок, будівель і споруд.
Зазначену інформацію надають уповноважені органи містобудування та архітектури, як спеціально уповноважені органи, що опікуються питаннями планування територій і до повноважень яких відносяться вказані питання. При цьому за вказаною інформацією може звернутися як власник об’єкта так і виконавець робіт. Зазначена інформація органу містобудування та архітектури має довільну форму, не передбачає сплати коштів та не є документом дозвільного характеру, тому затримка у її наданні не допускається.
Для оптимізації механізму застосування Порядку, Міністерство вважає доцільним рекомендувати органам містобудування та архітектури надавати вищезазначену інформацію у якомога скорочені строки – до 10 (десять) днів.
Міністерство вважає найбільш оптимальним шляхом інформування органів містобудування та архітектури стосовно рекомендацій Мінрегіону, викладених у цьому листі, доведення до відома таких органів відповідної інформації обласними державними адміністраціями.
Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі – декларація) складається за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку.
Слід зазначити, що орфографічна чи технічна помилки, допущені під час заповнення декларації або інформація, викладена з неточностями, які не впливають на зміст та правовий статус об’єкта, не можуть вважатися підставами для відмови органом державного архітектурно-будівельного контролю у прийнятті об’єкта в експлуатацію.
З цього приводу Міністерство вважає за необхідне територіальним органам – структурним підрозділам Державної архітектурно-будівельної інспекції України постійно проводити консультаційно-методичну допомогу громадянам з питань оформлення документів, необхідних для прийняття об’єктів в експлуатацію.
Також слід наголосити, що Порядком передбачена підстава, коли об’єкт не може бути прийнятий в експлуатацію, зокрема у разі наявності відхилень від вимог державних будівельних норм, визначених такими нормами як недопустимі (заборонені).
Вказана вимога стосується в першу чергу заборон, встановлених державними будівельними нормами, які безпосередньо впливають на безпеку експлуатації об’єктів. 
В цілому положення Порядку дають можливість досягнути основної мети – оформлення прав власності на нерухоме майно, що належить громадянам, побудоване у попередні роки.
Додатково Міністерство наголошує на недопустимості нав’язування послуг громадянам, які мають наміри ввести в експлуатацію об’єкти згідно з Порядком, посадовими особами будь-яких органів влади.
З метою аналізу регуляторного впливу та ефективності практичної реалізації Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, Міністерство постійно буде здійснювати моніторинг статистичних даних, звернень та скарг громадян. За наявності підстав вважати правопорушеннями дії посадових осіб заінтересованих органів влади під час застосування вказаного Порядку, Міністерством будуть вживатися відповідні заходи реагування. 
 

 

ПРАВИЛА ПРИЙМАННЯ СТІЧНИХ ВОД ПІДПРИЄМСТВ У СИСТЕМУ КАНАЛІЗАЦІЇ смт. Марківка


Про хід виконання у квітні-травні 2013 року Всеукраїнської акції

«За чисте довкілля» на території Марківського району

станом на 05 квітня 2013 року

     На території   району згідно розробленого плану заходів щодо проведення у квітні-травні 2013 року щорічної акції з благоустрою «За чисте довкілля», який затверджено розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28.03.2013 року № 142 «Про проведення в районі у квітні-травні  2013 року щорічної Всеукраїнської  акції «За чисте довкілля» триває Всеукраїнська акція «За чисте довкілля».

     Проведення акції направлено на покращення санітарного стану населених пунктів, приведення у охайний вигляд селища та сіл району та підготовки до святкування травневих свят.

     05 квітня поточного року було проведено районний санітарний день, приурочений Дню довкілля. В заході прийняло участь населення, колективи підприємств, установ, організацій, учнівська та студентська молодь в усіх населених пунктах району (всього близько 600 чоловік). Держслужбовці, працівники підприємств, установ та організацій районного центру  здійснили упорядкування прилеглої території.

     Філією «Марківський райавтодор» ДП «Луганський облавтодор» було впорядковано 400 тис. м2 узбіч автодоріг району.

     Станом на 05.04.2013 року було виявлено та ліквідовано 21 стихійних сміттєзвалищ. Обсяг побутових відходів, зібраних на зазначених сміттєзвалищах склав 0,3 тис. м3.

     Приведено до належного санітарного стану 3 сквери, 2 дитячі майданчики та 2 спортивні майданчики, впорядковано 7 кладовищ, 7 братських могил та 1 місце почесних поховань.

     На проведення заходів з благоустрою  в районі було витрачено 27,6 тис. грн.

     На жаль, через пізню весну в більшості скверів району грунт ще досить вологий, що не дає можливості у повній мірі провести упорядкування квітників та газонів.

    В рамках акції «За чисте довкілля» заплановано проведення Всеукраїнського суботника 20 травня поточного року.


 

Роз’яснення щодо введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

      Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N461
     10. У разі коли на самочинно збудоване нерухоме майно визнано право власності за рішенням суду, воно приймається в експлуатацію згідно з цим порядком.
     11. Датою прийняття в експлуатацію об'єкта є дата реєстрації декларації або видачі сертифіката.
     12. Експлуатація об'єктів, не прийнятих в   експлуатацію, забороняється.
     13. Зареєстрована декларація або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт   до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
      Підключення об'єкта, прийнятого в експлуатацію, до інженерних мереж здійснюється відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ) протягом десяти днів з дня відповідного   звернення замовника до осіб, які є власниками відповідних елементів інженерної інфраструктури або здійснюють їх експлуатацію.
     14. Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію об'єкта:
     - подати копію декларації або сертифіката місцевому органу виконавчої   влади   або   органу   місцевого   самоврядування за місцезнаходженням об'єкта для подання такими органами інформації про прийнятий в експлуатацію об'єкт до органу державної статистики за формами, передбаченими звітно-статистичною документацією;
      -   поінформувати державні органи у сфері пожежної та техногенної безпеки про введення в експлуатацію об'єкта.
Роз’яснення з питань оформлення декларації
      Відповідно до пунктів 18, 19 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (далі – Інспекція) два примірники декларації за формою згідно з додатком 1.
      Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, а другий - залишається в Інспекції, яка її зареєструвала.
      Замовник відповідно до закону відповідає за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації.
      Крім цього, згідно з приміткою у додатку 1 кожна сторінка підписується керівником замовника або замовником (для фізичної особи) та засвідчується печаткою замовника (за наявності).
     Внесення змін або виправлень у декларації чинним законодавством не передбачено.
     Для отримання додаткової інформації щодо зазначених питань звертатьсь до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, який розташований за адресою:
      смт. Марківка, вул. Леніна, 18, каб. 205, телефон 91488, або дозвільний офіс каб. 107 тел. 9-11-78
 
 
Начальник відділу містобудування,
архітектури та житлово-комунального
господарства райдержадміністрації                                   О.О. Міхальцов
||
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА