Сьогодні: неділя, 22 жовтня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Марківська РДАДіяльність РДАЕкономіка
Енергозбереження

У вересні за тиждень 10 ОСББ залучили рекордну суму коштів на енергомодернізацію багатоповерхівок - більше 1,5 млн гривень

 

З настанням холодної пори року все більше мешканців багатоповерхівок, об’єднаних в ОСББ, приймають рішення утеплювати будинок, встановлювати вузли обліку, ІТП, замінювати вікна у під’їздах тощо. Так, у вересні минулий тиждень став рекордним: ще 10 ОСББ, а це близько 1000 сімей,стали учасниками Урядової програми з енергоефективності та разом залучили більше півтора мільйона гривень на утеплення своїх багатоповерхівок.

 

Вересень ще не закінчився, а вже побито липневий рекорд. Наразі за три тижні вересня ОСББ залучено 7,44 млн грн. на утеплення житла, тоді як у липні  - 7,02 млн грн.

 

Динаміка попиту на державну підтримку росте. І це не суха статистика, а «живі докази» дієвості програми, її затребуваності. Це підтвердження того, що вперше за роки незалежності українцям запропоновано дійсно ефективну програму співфінансування енергоефективних заходів. На цю пропозицію відгукнулося вже 378 ОСББ, які разом залучили більше 40 млн грн. на утеплення житла. Уряд, у свою чергу, відшкодував їм 10,73 млн грн.

 

Слід підкреслити, що, враховуючи відшкодування з державного бюджету 40% суми кредиту, а якщо в будинку проживають субсидіанти - до 70%, то Уряд фактично знімає частину фінансового навантаження з домогосподарств. Якщо ж ОСББ скористається ще й місцевою програмою, то зможе придбати необхідне енергоефективне обладнання чи матеріали вполовину дешевше за його ринкову ціну. Така можливість є у ОСББ, наприклад, таких міст: Києва, Харкова, Вінниці, Краматорська, Новоград-Волинського, Ужгорода, Бердянську, Львова, Херсона, Чернігова.

 

Місцеві програми різні. Деякі з них спрямовані на населення, інші – на ОСББ. До речі, у 2016 році ОСББ вже виплачено фінансову допомогу з місцевих бюджетів на суму більше 1 млн гривень.

 

Дізнатися, чи діє в області, районі, місті, де Ви проживаєте, місцева програма здешевлення «теплих» кредитів для ОСББ, можна на Інтерактивній карті на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

 

Вперше за роки незалежності в Україні стартувала енергомодернізація бюджетних установ за механізмом енергосервісу

 

Початок осені 2016 року став проривним у вирішенні питання підвищення енергоефективності будівель бюджетної сфери та запровадження ЕСКО-механізму у цій сфері.

"Днями підписано перший в Україні енергосервісний договір на впровадження ЕСКО-компанією заходів з енергоефективності у бюджетній установі– Осичківськазагальноосвітнья школа І-ІІІ ступенів Савранського району Одеської області", - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук сьогодні, 7 вересня, в Будинку Уряду, у ході брифінгу "Як провести енергомодернізацію бюджетних установ, не витрачаючи бюджетних коштів?".

«Потенціал скорочення енергоспоживання у бюджетних установах становить 50%. Досягти цього можливо завдяки мультиплікації таких ЕСКО-проектів у всіх об’єктах бюджетної сфери», - наголосив С.Савчук.

 

Голова Агентства пояснив, що сьогодні в країні близько 100 тисяч будівель бюджетних установ побудовано ще за старими радянськими стандартами і потребують комплексної термомодернізації. Це, у свою чергу, вимагає чималих капіталовкладень у розмірі від 4,2 до 8,5 млрд доларів. Місцевим бюджетам це не під силу. Тому оптимальним рішенням є використання ЕСКО-механізму – залучення інвестицій енергосервісних компаній венергомодернізацію бюджетних установ: утеплення фасадів, підвалів, горищ, заміну вікон, модернізацію освітлення, встановлення лічильників, ІТП тощо.

 

 

"ЕСКО-механізм полягає в тому, що енергоефективні заходи в школах, дитсадках, лікарняхта інших закладах впроваджуються інвесторами –енергосервісними компаніями, як українськими, так і іноземними, за власні чи запозичені кошти. Зверніть увагу: додаткові бюджетні коштине залучаються! Вкладені інвестиції енергосервісна компанія повертає виключно за рахунок зекономлених бюджетною установою витрат на комунальні послуги та енергоносії, – наголосив Голова Держенергоефективності. – Більше того, бюджетна установа у майбутньому отримає фінансову вигоду від енергомодернізації за таких механізмом: менше споживатиме енергоресурсів і менше платитиме за комунальні послуги, помешкання стане комфортим і більш сучасним".

 

Важливо, що ЕСКО-компанія несе фінансові ризики від реалізації такого енергоефективного проекту, бере на себе повну відповідальність за якість робіт та зацікавлена в максимальній економії витрат на житлово-комунальні послуги.

 

«ЕСКО-механізм – це доступний інструмент залучення інвестицій венергомодернізацію бюджетних установ, який широко використовується у країнах Європиі вже сьогодні почав діяти в Україні. Необхідно донести переваги його використання до очільників муніципалітетів, бюджетних установ, населення», - зауважив Голова Агентства

 

У свою чергу, Олександр Хапатнюковський, заступник голови Савранської районної державної адміністрації Одеської області,розповів більш детально про результати проведення першого в Україні тендеру на закупівлю послугенергосервісу та підписання першого ЕСКО-договору на енергомодернізацію школи. За його словами, вже цієї осені у школі проведуть роботи з очищення систем опалення. Пізніше заплановано утеплення горищного перекриття. За договором впродовж десяти років компанія зобов’язується забезпечити скорочення енергоспоживання у будівлі на 28%.

 

Нагадаємо, що, окрім цієї школи, тендери на закупівлю послуг енергосервісубуло оголошено у Києві (19 об’єктів), Вінниці (1 об’єкт), Полтавській (2 об’єкти) та Одеській областях (ще 1 об’єкт).

 

Завдяки зусиллям Держенергоефективності та органів місцевого самоврядування в Україні формується національна база потенційних об’єктів енергосервісу, а також перелік підприємств-виконавців послуг. Обидві бази даних постійно оновлюються на офіційному сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/content/energoservis_1.

 

Довідково:

Презентація Голови Держенергоефективності на тему "Механізм енергосервісу для утеплення бюджетних установ":  http://saee.gov.ua/sites/default/files/ESCO.pdf.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Держенергоефективності

044 590-59-65

saeepressa@gmail.com

www.saee.gov.ua

 

 

 

Держава турбується про тебе

З 1 травня 2016 року в Україні діє єдина ціна на газ для всіх споживачів. Уряд, вперше за роки української незалежності, наважився на непопулярний крок, піднявши тарифи на газ до ринкових, та розпочав масштабну боротьбу з корупційними схемами на газовому ринку.

Все більше країн світу відмовляються від російського газу, і Україна, взявши курс на енергонезалежність, поставила амбітну мету – до 2020 року видобувати 20 млрд. куб м власного газу. Тому підвищення тарифів – не вимога МВФ, а наше українське домашнє завдання, яке 20 років ніхто не виконував.

Уряд України не залишить людей сам-на-сам із новими тарифами на газ, тепло, воду та світло. Кожна українська родина, яка потребує допомоги, отримає пряму субсидію від держави на свій особовий рахунок. Заможні споживачі платитимуть за себе самостійно.

Однак варто усвідомити: єдиний правильний шлях до зниження сум комунальних витрат – енергоефективні заходи. Встановлення приладів обліку та утеплення будинків дає змогу удвічі зменшити оплату житлово-комунальних послуг.

Українці мають можливість утеплитися до зими, замінити газовий котел на більш енергоощадний, встановити лічильник на воду чи опалення за кошти держави – завдяки Урядовій програмі з енергоефективності, так званим «теплим» кредитам.

Це безповоротна державна допомога населенню України, ОСББ, ЖКБ на утеплення будинку (енергоефективне обладнання), заміну вікон, приладів обліку (лічильників). Допомога надається через державні банки – Ощадбанк, Укргазбанк у розмірі:

• 20% безповоротної грошової допомоги – на заміну газових котлів для населення;

• 30% – для фізичних осіб на впровадження енергоефективних заходів (утеплення будинків, заміну вузлів обліку води та теплової енергії, встановлення енергоефективних вікон);

• 40% – для ОСББ та ЖБК як юридичних осіб, для загальнобудинкових енергоефективних заходів.

 

Особливу увагу Уряд приділив малозабезпеченим родинам – субсидіянтам. Таким людям держава безповоротно надає 70% коштів на енергоефективні заходи. За даними Держенергоефективності, попит на цю допомогу великий – протягом червня 2016 року серед усіх виданих кредитів щотижня від 40% до 70% становлять саме субсидіянти.

Уряд об’єднав зусилля з ОДА і запустив місцеві програми співфінансування заходів з енергозбереження для населення, що дає змогу людям отримати більший розмір державної допомоги. Таким чином, громадяни України мають можливість отримати безповоротну грошову допомогу не тільки з державного, а й додатково 15 – 20% з обласного або іншого місцевого бюджету.

На цей рік фінансування збільшено втричі – 700 млн. грн.. Це означає, що ще 300 тисяч українських родин можуть отримати від держави ресурси для того, щоб провести термомодернізацію, а значить заощаджувати свої власні ресурси, які раніше вони витрачали на те, щоб купувати тепло, яке виробляється з російського газу.

Після впровадження енергоефективних заходів в окремих багатоповерхових будинках економія теплової енергії та газу, за даними Держенергоефективності, сягає 45-55%, а витрати на житлово-комунальні послуги знизилися на 20-50%. Це вагомий показник як для гаманця пересічного українця, так і для держави в цілому. Якщо він зростатиме у геометричній прогресії, Україна швидше стане енергетично незалежною.

Крім того, Уряд відновив соціальну справедливість. Раніше держава через штучно занижені тарифи дотувала і багатих, і бідних, загалом 15 мільйонів домогосподарств. У 2014 році, до прикладу, пряма дотація "Нафтогазу" на знижку становила 114 млрд. грн.. У цьому році на субсидії українцям (8-9 млн. домогосподарств) планується виділити 35 млрд. грн.. Це різниця, яка роками кралася з кишень українців, а могла спрямовуватися на ремонт доріг, підтримку лікарень, шкіл, будівництво нових дитячих садочків.

Механізм нарахування субсидій значно удосконалено. Він спрощений та передбачає індивідуальний підхід щодо розрахунку розміру субсидії, який здійснюється окремо для кожної сім’ї і залежить виключно від доходів. Це означає, що заможні споживачі платитимуть за себе самостійно, а люди з меншим доходом будуть отримувати підтримки з держбюджету.

Послугу максимально наближено до людей. Відтепер не потрібно їздити до районного центру, щоб оформити субсидію. Це можна зробити у селищній раді або через Інтернет-мережу (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua).

Субсидія призначається на 12 місяців, а не на півроку, як було раніше. Вона автоматично перераховується на наступний термін вже без додаткових заяв.

Уряд скасував обмеження щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не мають офіційної зайнятості і не перебувають на обліку як безробітні. Якщо дохід для працездатних осіб менший від прожиткового мінімуму, для розрахунку субсидії береться сума у розмірі двох прожиткових мінімумів.

Для громадян, які одержують стипендію або соціальні виплати, під час визначення сукупного доходу враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат. Субсидію мають можливість отримати навіть ті, хто орендує житло.

Удавана дешевизна газу стимулювала його неефективне використання населенням – навіщо економити, якщо дешево. Уряд знизив соціальний норматив до 5,5 куб м газу, що стимулюватиме людей і кватирку зачиняти, і утеплитися, і зробити так, щоб споживати мало газу, а в масштабах країни сприяти відмові від російського блакитного палива.

Це не влаштовує лобістів при владі, які звикли десятиріччями отримувати свою корупційну газову «ренту». Заклики до необґрунтованого зменшення тарифів є популістськими. Всі, хто говорить про низьку ціну на український газ – виступають проти української енергонезалежності. Позаяк невиправдано низькі тарифи вбивають український видобуток. За 25 років власний видобуток впав з 55 до менше ніж 20 млрд. кубів.

 

 

Сергій Савчук: Урядова програма з енергоефективності не призупинена

 

Урядова програма з енергоефективності не призупинена. Тимчасово не працює лише напрям програми "30% відшкодування на матеріали та обладнання для індивідуальних житлових будинків та квартир" – через неочікувано високий попит з боку населення, задоволення якого потребує додаткових видатків з бюджету. Діють інші напрями програми: "20% відшкодування для фізичних осіб на придбання "негазових" котлів"; "40% відшкодування для ОСББ, ЖБК на придбання енергоефективних матеріалів та обладнання", "70% – для отримувачів субсидій".

 

Про це заявив у прямому ефірі програми "Право на владу" на телеканалі "1+1" Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, таким чином спростувавши чутки про те, що начебто Програма державної підтримки населення та ОСББ до впровадження енергоефективних заходів  не працює.

 

"Українцям не варто хвилюватися. Уряд подбає про кожного, хто потребує допомоги. На сьогоднішній день мешканці як багатоповерхівок, так і індивідуального житлового фонду можуть розраховувати на Урядову допомогу на утеплення", - наголосив Сергій Савчук.

 

С. Савчук також повідомив, що Агентство оперативно відреагувало на підвищений попит суспільства на отримання 30%-ої безповоротної фінансової допомоги при придбанні енергоефективних матеріалів та обладнання. "З метою задоволення цього попиту Держенергоефективності вже розробило відповідний проект рішення Уряду про виділення додаткових коштів на 2016 рік саме за цим напрямком програми та направило його на погодження до Мінфіну та Мінекономрозвитку", - підкреслив Голова.

 

Голова Агентства акцентував на тому, що Уряд підтримує і малозабезпечених громадян. "Сьогодні такі верстви не лише мають можливість розраховуватися за комунальні послуги субсидією. За умовами програми субсидіанти отримують збільшений розмір Урядової допомоги на відшкодування витрат при утепленні – 70%, - пояснив С. Савчук. – Більше того, якщо субсидіанти є у складі ОСББ, то таке ОСББ отримає більшу частку відшкодування у середньозваженому розмірі між 40% і 70% — залежно від кількості субсидіантів у багатоповерхівці".

 

Також, Сергій Савчук навів успішні приклади утеплення будинків за програмою. Так, ОСББ "Явір-2011", що у м. Луцьку Волинської області, взяло кредит на 2 млн грн. на утеплення. Агентство відразу відшкодувало 40% кредиту, а місцева влада - відсотки за кредитом. Після утеплення вартість опалення для мешканців цього будинку скоротилася вдвічі  - з 15 до 7 грн. за кв. метр житлової площі, а кожна з цих квартир зросла у ціні на 25%.

 

Ще один показовий приклад – це ОСББ у Кременчуці Полтавської області, яке вклало 229 тис. грн. у те, щоб облаштувати індивідуальний тепловий пункт, встановити регулятори теплового потоку. Агентство відшкодувало майже 100 тис. гривень. Після цього витрати на опалення зменшилися на 34% по кожній квартирі.

 

Під час ефіру позитивні відгуки про Урядову програму з енергоефективності надали і народний депутат України, заступник голови Комітету ВРУ з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства Альона Бабак, і координатор житлово-комунальних програм Громадянської мережі "ОПОРА" Тетяна Бойко.

 

Підсумовуючи, Сергій Савчук вкотре підкреслив, що комплексне утеплення будинку дозволяє майже вдвічі зменшити платіжки за комунальні послуги.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

 

 

Роз'яснення щодо стану реалізації Урядової програми з енергоефективності

 

Держенергоефективность відзначає активну участь населення України в Урядовій програмі з енергоефективності, особливо у 2016 році.

 

З метою задоволення попиту на програму у державному бюджеті на цей рік передбачено 893,8 млн грн. на відшкодування за "теплими" кредитами, що втричі більше суми 2015 року.

 

Держенергоефективності провело активну роботу із органами місцевої влади для залучення коштів місцевих бюджетів на програму утеплення. На поточний час прийнято 172 місцеві програми співфінансування. У результаті, лише за шість місяців цього року українцями вже залученомайже 954 млн грн. на утеплення. При цьому, найбільше коштів, 907 млн грн., залучено саме напридбання енергоефективних матеріалів та обладнання, на яке надається відшкодування у розмірі 30% від суми залучених коштів, а для субсидіантів – 70%.

 

У 2016 роціза січень-травень Агентством вже відшкодованоза програмою 386 млн грн., з яких 368,98 млнгрн. компенсовано тим, хто оформив "теплі" кредити саме на енергоефективні матеріали та обладнання.

 

За попередніми розрахунками, наявного залишку державних коштів за напрямом "придбання енергоефективних матеріалів та обладнання з 30%-вим розміром відшкодування"вистачить для виплати компенсацій за кредитами, виданими до 5 липня цього року. У зв’язку з цим, з 06.07.2016 р. банками тимчасово припинено видачу «теплих» кредитів лише за цим напрямом.

 

Водночас інформуємо, що усі кредити, оформлені до 05.07.2016 року за цим напрямом, підлягають відшкодуванню з державного бюджету!

 

З метою забезпечення подальшої реалізації програми за напрямом "придбання енергоефективних матеріалів та обладнання з 30%-вим розміром відшкодування"та задоволення попиту з боку населення, Держенергоефективності вже розробило відповідний проект рішення Уряду про виділення додаткових коштів на 2016 рік на відшкодування за кредитами на енергоефективні матеріали та обладнання та направило його на погодження до Мінфіну та Мінекономрозвитку.

 

Держенергоефективності надалі оперативно інформуватиме населення щодо стану реалізації програми.

 

Водночас повідомляємо, що інші напрямки програми утеплення працюють:

  • 20% відшкодування для фізичних осіб на придбання "негазових" котлів(70%  для отримувачів субсидій);
  • 40% відшкодування для ОСББ, ЖБК на придбання енергоефективних матеріалів та обладнання(70% – для отримувачів субсидій).

Довідково.

За детальною інформацією щодо участі в Урядовій програмі з енергоефективності просимо звертатися до спеціалізованого Call-центру Держенергоефективності за тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57 та e-mail:energoefect@saee.gov.ua, energoefect2@saee.gov.ua, energoefect3@saee.gov.ua.

Держенергоефективності

 

 

Більше 2 млрд гривень залучено населенням на утеплення за програмою «теплих» кредитів

Повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, коментуючи оперативні дані моніторингу державної програми стимулювання населення та ОСББ до впровадження енергоефективних заходів.

«Цього тижня населенням залучено чергову рекордну суму коштів на придбання енергоефективних продуктів за програмою «теплих» кредитів», - підкреслив Сергій Савчук та додав, що з 13 по 21 червня ц.р. оформлено 6352 «теплі» кредити на суму 103,9 млн гривень.

Попитом продовжують користуватися «негазові» котли, на придбання яких лише за тиждень видано 252 кредити сумою 4,2 млн гривень.

Серед учасників програми найбільш популярним енергоефективним продуктом залишається придбання матеріалів і обладнання. За цей тиждень залучено 6096 «теплих» кредитівна суму майже 99 млн гривень.

Також, до програми продовжують активно долучаються субсидіанти. З 13 по 21 червня п.р. ними залучено 67,4 млн гривень на 4571 «теплий» кредит.

За цей тиждень до програми долучилося ще 4 ОСББ, які взяли 700 тисяч гривень на проведення заходів з утеплення. Загалом, за весь період дії програми ОСББ видано 258 кредитів, загальною сумою майже 23 млн гривень.

«Сьогоднішня статистика вчергове підтвердила, що у 2014 році Уряд зробив правильний крок, прийнявши програму з утеплення житла. За час її існування інтерес з боку населення, ОСББ та субсидіантів постійно зростає і громадяни вже залучили великі кошти на енергозбереження в житлі», -повідомив Голова Агентствата додав, що такий механізм співфінансування заходів з енергоефективності - це реальна можливість провести термомодернізацію житла в масштабах всієї країни.

Від початку дії програми, станом на 21 червня 2016 року, державною підтримкою скористалося близько 150 тисяч домогосподарств на суму більше 2млрд. гривень.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

Кредитування «зелених» проектів для малого та середнього бізнесу стає доступнішим

Укргазбанк прийняв рішення знизити процентну ставку при кредитуванні еко-проектів: з 24% до 20,5% у вітчизняній валюті, з 10% до 7,7% у доларах США та з 9% до 6,7% у євро.

Кредитуватимуть інвестиційні «зелені» проекти, зокрема, в таких напрямках: проведення заходів з підвищення енергоефективності та енергозбереження; скорочення споживання природних енергоресурсів; використання відновлюваних джерел енергії (вітряні парки, сонячні парки, гідроелектростанції) тощо.

Еко-кредити видаватимуть як на придбання нового енергоефективного чи екологічного обладнання, так і на заміну або модернізацію наявного обладнання.

«Сьогодні трендом провідних світових країн стало вкладати інвестиції на користь відновлюваної енергетики, а ніж традиційної. І з кожним роком сума коштів у екологічно чисті проекти збільшується», -прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та додав, що Україна теж у цьому тренді.

«Завдяки підтримці іноземних партнерів та появі на вітчизняному ринку провідних світових гравців, які можуть надавати не лише технічну та експертну, а й фінансовудопомогу, в України з’являється більше можливостістимулювати впровадження «зелених» проектів», - зазначив Сергій Савчук.

«Така фінансова підтримка України дозволила знизити процентну ставку наеко-кредити, що додатково сприятиме збільшенню кількості реалізованих проектів з відновлюваної енергетики», - наголосив Сергій Савчук.

Довідково:

18 травня 2016 року IFC (Міжнародна фінансова корпорація (член Світового банку) та АБ «Укргазбанк» підписали Угоду про співпрацю щодо фінансування компаній, які бажають запровадити відновлювані та енергозберігаючі технології.

Метою такої співпраці є спрощення доступу цих компаній до фінансових ресурсів.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

Держенергоефективності здійснено чергове відшкодування позичальникам «теплих» кредитів у розмірі 149,5  млн гривень

Згідно отриманих реєстрів позичальників за травень Агентство перерахувало Ощадбанку та Укргазбанку 149,5 млн грн для компенсації частини суми «теплих» кредитів.

З них:

  • 4,4 млн грн отримали позичальники, які придбали в кредит «негазові» котли;
  • 144,4 млн грн компенсовано учасникам програми на енергоефективне обладнання і матеріали;
  • 742 тис грн відшкодовано ОСББ.

У 2016 році загальна сума відшкодувань склала 386 млн гривень. З них: 14,58 млн грн отримали фізичні особи, які придбали котли з використанням будь-яких видів палива та енергії (крім газу й електроенергії), 2,5 млн грн компенсовано ОСББ. Найбільше коштів виділено учасникам програми, які оформили «теплі» кредити на покупку енергоефективного обладнання та матеріалів, – це 368,98 млн гривень.

«Ми в черговий раз демонструємо суспільству, що Урядова програма підтримки населення та ОСББ до енергоефективності діє і Держава виконує свої зобов’язання перед її учасниками. Для нас важливо не втратити довіру та підтримку з боку населення. Оскільки, від цього залежить як швидко стане Україна енергоефективною та енергонезалежною державою», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та закликав кожного робити свій власний внесок у досягнення цієї загальнонаціональної мети.

За весь період дії програми стимулювання населення та ОСББ до впровадження енергоефективних заходів, з жовтня 2014 по червень 2016 року з державного бюджету відшкодовано 690 млн гривень позичальникам «теплих» кредитів.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

 

Энергосберегающий дом становится реальностью

Только в 2015 году Ощадбанк выдал свыше 1 млрд. грн. на утепление домов и квартир.

В Украине продолжается реформа энергоэффективности. Одной из успешных ее составляющих является общенациональная программа «Ощадний дім», реализуемая Ощадбанком. В ее рамках банк предоставляет кредиты на осуществление энергоэффективных мероприятий как в отдельной квартире, так и в частном доме, а также в многоквартирных домах.Самыми популярными мерами по повышению энергоэффективности жилья является установка энергосберегающихокон, счетчиков тепла, утепление фасадов зданий.

 

Благодаря этой программе только в 2015 году более 60 тыс.украинцев позаботились об утеплении жилья и экономии электроэнергии, а значит – и своих средств. Сумма выданных банком в 2015 году «теплых» кредитов превысила 1 млрд. грн. В этом году банк возобновил кредитование в конце марта, и за два месяца уже выдал 652 млн. грн.кредитных средств.

 

Причины популярности программы просты. Это тепло и выгода. Превратив свой дом в энергоэффективный, люди получают теплые дома и экономят средства. Например, замена окон поможет повысить температуру в квартире на 4-5 градусов, а утепление фасада и модернизация тепловых пунктов обеспечат экономию энергии до 50%. Учитывая, что более 80% жилых домов в стране не соответствуют принципам энергоэффективного здания и нуждаются в ремонте, можно уверенно прогнозировать востребованность таких кредитов еще в течение нескольких лет.

 

Важно, что «теплые» кредиты доступны практически каждомугражданину Украины благодаря государственной компенсации части суммы кредита. Для получателей субсидии, например, компенсация составляетдо 70 % суммы кредита.

 

Государство компенсирует:

– от 20% до 70% суммы кредита, максимум 12 тыс. грн., – на покупку котлов (кроме газового и электрического);

–  от 30%  до 70% суммы кредита, максимум 14 тыс. грн., – на покупку энергоэффективного оборудования и материалов для частного дома или квартир в многоквартирных домах;

– от 40%  до 70% суммы кредита на покупку материалов и оборудования - для ОСББ или ЖСК.Размер возмещения для ОСББ/ЖСК зависит от количества квартир в доме, владельцы которых получают субсидии.

 

Обращаем внимание, что государство компенсирует приобретение материалов и оборудования. Работа в этот перечень не входит. Чтобы получить  кредит и компенсацию, нужно выбрать энергоэффективный товар, необходимый для проведения энергосберегающих мероприятий.Затем счет из магазина вместе с пакетом документов,в который входит паспорт, номер учетной карты плательщика налогов (идентификационный код),справка о доходах за последние 6 месяцев и документ про оформленную субсидию для лиц, которымонаполагается,следуетпредоставить в банк и получить согласие на кредит. Послеэтогоуплачиваетсяминимальныйвзнос – от 10% стоимоститовара, а в банк предоставляются документы,подтверждающие покупку. До 15 числа следующего месяца банк направит соответствующую информацию в Госэнергоэффективности, которое является исполнителем госпрограммы и распорядителем выделенных на ее реализацию средств.  Сумма, полученная от государства, будет зачислена в счет погашения части кредита. 

 

Кредит для физлиц предоставляется на срок до трех лет. Ставка – 24,5% годовых, разовая комиссия – 3% суммы кредита. Сумма кредита – от 1 тыс. до 50 тыс. грн.

 

Чтобы лучше разобраться, какие энергосберегающие мероприятия будут наиболее эффективными для многоквартирного дома, эксперты советуют провести энергоаудит здания и разработать четкий план последовательной модернизации дома. Для ОСББи ЖСК Ощадбанк предоставляет кредит на срок до 60 месяцев. Ставка – от 23% годовых, максимальная сумма кредита – до 100% стоимости проекта, но не более 42. тыс. грн. на одну квартиру в доме.

 

Кроме того, программа получает поддержку со стороны городских, районных и областных администраций, которые выделяют на компенсацию  процентов или части кредита средства в местных бюджетах. Сейчас таких партнерских программ у Ощадбанка уже 67. Это еще раз подчеркивает стратегическую важность программы «Ощадний дім». Ведь что такое «теплый» кредит? Для конкретного человека – это утепление дома или квартиры, экономия на коммунальных платежах, для страны в целом – значительная экономия энергоресурсов, уменьшение потребления газа.

 

 

Енергозберігаючий будинок стає реальністю

Тільки в 2015 році Ощадбанк видав понад 1 млрд. грн. на утеплення будинків і квартир.

В Україні триває реформа енергоефективності. Однією з успішних її складових є загальнонаціональна програма «Ощадний дім», що реалізується Ощадбанком. В її рамках банк надає кредити на здійснення енергоефективних заходів як в окремій квартирі, так і в приватному будинку, а також у багатоквартирних будинках. Найпопулярнішими заходами з підвищення енергоефективності житла є встановлення енергозберігаючих вікон, лічильників тепла, утеплення фасадів будівель.

Завдяки цій програмі тільки в 2015 році більше 60 тис. українців подбали про утеплення житла та економію електроенергії, а значить - і своїх коштів. Сума виданих банком у 2015 році «теплих» кредитів перевищила 1 млрд. грн. Цього року банк відновив кредитування в кінці березня, і за два місяця вже видав 652 млн. грн. кредитних коштів.

Причини популярності програми прості. Це тепло і вигода. Перетворивши свій будинок на енергоефективний, люди отримують теплі будинки і економлять кошти. Наприклад, заміна вікон допоможе підвищити температуру в квартирі на 4-5 градусів, а утеплення фасаду та модернізація теплових пунктів забезпечать економію енергії до 50%. З огляду на те, що більше 80% житлових будинків у країні не відповідають принципам енергоефективної будівлій потребують ремонту, можна впевнено прогнозувати затребуваність таких кредитів ще протягом кількох років.

Важливо, що «теплі» кредити доступні практично кожному громадянину України завдяки державній компенсації частини суми кредиту. Для одержувачів субсидії, наприклад, компенсація становить до 70% суми кредиту.

Держава компенсує:

- від 20% до 70% суми кредиту, максимум 12 тис. грн., - на придбання котлів (крім газового і електричного);

- від 30% до 70% суми кредиту, максимум 14 тис. грн., - на придбання енергоефективного обладнання і матеріалів для приватного будинку або квартир в багатоквартирних будинках;

- від 40% до 70% суми кредиту на придбання матеріалів і устаткування - для ОСББ або ЖБК. Розмір відшкодування для ОСББ/ЖБК залежить від кількості квартир у будинку, власники яких отримують субсидії.

 

Звертаємо увагу, що держава компенсує придбання матеріалів і обладнання. Робота до цього переліку не входит.

Щоб отримати кредит і компенсацію, потрібно вибрати енергоефективний товар, необхідний для проведення енергозберігаючих заходів. Потім рахунок з магазину разом з пакетом документів, до якого входить паспорт, номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), довідка про доходи за останні 6 місяців і документ про оформлену субсидію для осіб, яким вона належить, слід надати в банк і отримати згоду на кредит. Після цього сплачується мінімальний внесок - від 10% вартості товару, а до банку надаються документи, що підтверджують покупку. До 15 числа наступного місяця банк направить відповідну інформацію доДерженергоефективності, яке є виконавцем держпрограми і розпорядником виділених на її реалізацію коштів. Сума, отримана від держави, буде зарахована в рахунок погашення частини кредиту.

Кредит для фізосіб надається на термін до трьох років. Ставка - 24,5% річних, разова комісія - 3% суми кредиту. Сума кредиту - від 1 тис. до 50 тис. грн.

Щоб краще розібратись, які енергозберігаючі заходи будуть найбільш ефективними для багатоквартирного будинку, експерти радять провести енергоаудит будівлі та розробити чіткий план послідовної модернізації будинку. Для ОСББ і ЖБК Ощадбанк надає кредит на термін до 60 місяців. Ставка - від 23% річних, максимальна сума кредиту - до 100% вартості проекту, але не більше 42. тис. грн. на одну квартиру в будинку.

Крім того, програма отримує підтримку з боку міських, районних і обласних адміністрацій, які виділяють кошти в місцевих бюджетах на компенсацію відсотків або частини кредиту. Зараз таких партнерських програм в Ощадбанку вже 67. Це ще раз підкреслює стратегічну важливість програми «Ощадний дім». Адже що таке «теплий» кредит? Для конкретної людини - це утеплення будинку або квартири, економія на комунальних платежах, для країни в цілому - значна економія енергоресурсів, зменшення споживання газу.

 

 

 

 

Населення продовжує активно утеплюватися за підтримки Уряду

Про це заявив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, коментуючи дані щотижневого моніторингу дії Урядової програми з енергоефективності.

 У травні цього року населення взяло 17 522 "теплих" кредитів на суму більше 290 млн гривень. Це майже той об’єм коштів, який залучався у жовтні-листопаді минулого року, у пік популярності програми.

"Така статистика дає підстави бути впевненими у тому, що програма діє і набирає обертів, населення довіряє Уряду і вже у травні активно скористалося державною підтримкою на утеплення", - повідомив Голова Агентства.

Так, за минулий тиждень, з 23 по 29 травня, населенням залучено 3586  кредитів на суму 60,7 млн гривень. З них 3429 кредитів на суму 57,4 млн грн. оформлено на енергоефективні матеріали та обладнання. Ще 150 кредитів сумою 2,7 млн грн. взято для заміни газових котлів.

 За тиждень учасниками програми стали ще 7 ОСББ, які взяли кредитів на суму 576 тис. грн. для проведення загальнобудинкових енергоефективних заходів.

Активну участь у програмі беруть і малозабезпечені родини. Так, за тиждень видано 2981 кредит на суму 44,4 млн грн. для субсидіантів.

 За весь період дії програми населенням та ОСББ отримано більше 110 тисяч кредитів на суму більше 1,8 млрд гривень.

Загалом, до програми долучилося більше 130 тисяч українських родин.

 Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта Марківське гімназія            
2 Назва об`єкта Адміністративна будівля            
3 Адреса смт. Марківка, вул. Центральна, 31       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1990       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 22261       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 6731       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 80       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол 552            
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол         ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність         так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність              
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність так            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність так з приготуванням їжі       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність наявна, функціонує       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   251 251 251            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал 1260 1280 1250            
23 Споживання гарячої води                    
24 Покази лічильника газу куб.м. 101700 105179 98221            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 50181 52050 53920            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 895 1001 980            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн                  
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта Марківське РТМО            
2 Назва об`єкта Будівля пологового та терапевтичного від.            
3 Адреса смт. Марківка, вул. Центральна, 6       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1994       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 10000       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 2440       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 23       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 1290       ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність         так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність              
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність від бойлерів електричних       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність так            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність так без приготування їжі       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність наявна, функціонує       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   365 365 365            
20 Режим роботи, годин на добу   24 24 24            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал 398,2 400 336,6            
23 Споживання гарячої води                    
24 Покази лічильника газу куб.м. 134539 135013 113727            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 256804 285588 278643            
26 Покази лічильника холодної води куб.м.                  
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн                  
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта Марківське РТМО            
2 Назва об`єкта Інфекційне відділення            
3 Адреса смт. Марківка, вул. Центральна, 6       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1970       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 142,5       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 475       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 14       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 360       ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність         так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність              
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність від бойлерів електричних       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність так            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність         Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність наявна, функціонує       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   365 365 366            
20 Режим роботи, годин на добу   24 24 24            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал 77,5 77,7 65,5            
23 Споживання гарячої води                    
24 Покази лічильника газу куб.м. 134539 135013 113727            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 256804 285588 278643            
26 Покази лічильника холодної води куб.м.                  
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн                  
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта Марківське РТМО            
2 Назва об`єкта Будівля Харчоблоку            
3 Адреса смт. Марківка, вул. Центральна, 6       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1967       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 468       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 162       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 5       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол         ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність         так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність              
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність від бойлерів електричних       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність так            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність так з приготуванням їжі       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність наявна, функціонує       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   365 365 365            
20 Режим роботи, годин на добу   12 12 12            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал 26,9 27 22,7            
23 Споживання гарячої води                    
24 Покази лічильника газу куб.м. 134539 135013 113727            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 256804 285588 278643            
26 Покази лічильника холодної води куб.м.                  
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн                  
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта Марківське РТМО            
2 Назва об`єкта Адміністративна будівля            
3 Адреса смт. Марківка, вул. Центральна, 6       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1951       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 2100       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 506,3       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 27       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол         ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність         так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність              
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність так            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність наявна, функціонує       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   251 251 251            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал 82,9 83,2 70            
23 Споживання гарячої води                    
24 Покази лічильника газу куб.м. 134539 135013 113727            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 256804 285588 278643            
26 Покази лічильника холодної води куб.м.                  
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн                  
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта КЗ "Марківський ЦПМСД            
2 Назва об`єкта ФП с. Герасківське            
3 Адреса с. Герасківське, вул. Садова,23а       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1 957р.       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 190       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 76       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 2       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 8-10 чол.        ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність ні       так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність ні            
в власна твердопаливна котельня наявність ні            
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність ні       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність ні            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність відсутня       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   255 255 255            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал                  
23 Споживання гарячої води   0 0 0            
24 Покази лічильника газу куб.м. 0 0 0            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 12462 15132 504            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 0 0 0            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн 0 0 0            
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта КЗ "Марківський ЦПМСД            
2 Назва об`єкта Тернівський ФП            
3 Адреса с.Тернівський, вул. Вишнева,1б       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1 967р.       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 272,1       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 90,7       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 1       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 8-10 чол.        ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність ні       так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність ні            
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність ні            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність відсутня       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   255 255 255            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал                  
23 Споживання гарячої води   0 0 0            
24 Покази лічильника газу куб.м. 62552 0 64293            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 340 350 485            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 0 0 0            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн 0 0 0            
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта КЗ "Марківський ЦПМСД            
2 Назва об`єкта Сичівський ФП            
3 Адреса с. Сичівка, вул. Гагаріна,3        забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1 962р.       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 112,86       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 51,3       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 1       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 10 - 12 чол.        ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність ні       так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність ні            
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність ні            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність відсутня       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   255 255 255            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал                  
23 Споживання гарячої води   0 0 0            
24 Покази лічильника газу куб.м. 0 13635 15280            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 3053 3100 31121            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 0 0 0            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн 0 0 0            
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта КЗ "Марківський ЦПМСД            
2 Назва об`єкта Сичанська ЛА            
3 Адреса с. Сичанське, вул. Миру ,20       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1 964р.       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 1683       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 343,8       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 5       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол         ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність ні       так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність ні            
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність ні            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність відсутня       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   255 255 255            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал                  
23 Споживання гарячої води   0 0 0            
24 Покази лічильника газу куб.м. 6284 11048 14826            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 2910 290 1472            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 0 0 0            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн 0 0 0            
                       
                   
                   

 

 

  Характеристика об'єкта бюджетної сфери                
          Табл. 1            
№ п/п Назва показників Одиниці виміру Показники            
1 Назва суб`єкта КЗ "Марківський ЦПМСД            
2 Назва об`єкта Рудівський ФП            
3 Адреса с. Рудівка, вул. Гагаріна,17а       забезпечення ГВП    
4 Рік забудови 1 957р.       немає   так/ні
5 Будівельний об`єм будівлі куб.м. 100,36       від централізованого теплопостачання   так
6 Площа основна будівлі (без врахування підвалів, горищ, ганків) кв. м. 38,6       від власної котельні   ні
7 Кількість персоналу (що розміщується в будівлі) чол 1       від бойлерів електричних    
8 Кількість сердньорічна в будівлі :           від бойлерів газових    
а дітей (дитячі садки) чол              
б слухачів учбових закладів (школи, ПТУ, ВУЗ) чол              
в відвідувачів (поліклініки) чол         Наявність власної їдальні   Забезпечення ГВС
г хворих (лікарні) чол 8-10 чол.        ні   відсутній
9 Теплозабезпечення:           так з приготуванням їжі   теплолічильник
а централізоване теплопостачання наявність ні       так без приготування їжі   лише витратомір
б власна газова котельня наявність так            
в власна твердопаливна котельня наявність ні            
10 Наявність індивідуального теплового пункту наявність ні       Наявність припливної вентиляції    
11 Забезпечення гарячою водою наявність немає       відсутня    
12 Наявність приладів обліку теплової енергії наявність ні       наявна, функціонує    
13 Наявність приладів обліку газу наявність так       наявна, не функціонує    
14 Наявність приладів обліку електричної енергії наявність так            
15 Наявність приладів обліку холодної води наявність ні            
16 Наявність приладів обліку гарячої води наявність відсутній            
17 Наявність власної їдальні наявність ні       Гкал    
18 Наявність припливної вентиляції наявність відсутня       куб. м.    
      2013 2014 2015            
19 Режим роботи, діб на рік   255 255 255            
20 Режим роботи, годин на добу   8 8 8            
21 Споживання теплової енергії (загальне) Гкал                  
22 Споживання теплової енергії (тільки опалення) Гкал                  
23 Споживання гарячої води   0 0 0            
24 Покази лічильника газу куб.м. 29655 0 31595            
25 Покази лічильника електричної енергії кВт*год 250 6 87            
26 Покази лічильника холодної води куб.м. 0 0 0            
27 Списано твердого палива (товарна накладна) тонн 0 0 0            
                       
                   
                   

 

 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3
Марківська районна державна адміністрація
92400, Україна, смт. Марківка, вул.Леніна, 18
Тел. (06464) 9-19-85, факс 9-18-56
Веб-сайт: http://mar.loga.gov.ua
E-mail: gosadm@mar.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mar.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Марківська РДА