Текст документа:

Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області за 2016 рік


Марківська РДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 березня 2017 року № 82


Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області за 2016 рік


УКРАЇНА

МАРКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

«17» березня 2017 року                         Марківка                                                                                                   № 82

    

Про підсумки роботи Центру надання

адміністративних послуг Марківської

районної державної адміністрації

Луганської області за 2016 рік     

 

         На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» за підсумками аналізу роботи Центру надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області за 2016 рік:

 

1. Інформацію директора Центру надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області        Мальцевої С.В. «Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації Луганської області за 2016 рік» взяти до відома (додається).

        

2. Зобов’язати керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та рекомендувати керівникам Марківського РВ УДМС України в Луганській області, відділу Держгеокадастру у Марківському районі, Марківського РС ГУ ДСНС України в Луганській області:

2.1. Забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг та поліпшення їх якості в районі.

2.2. Постійно вживати дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи Центру надання адміністративних послуг.

                  

3. Директору Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації (Мальцева С.В.) та працівникам Центру надання адміністративних послуг:

3.1 Здійснювати постійний контроль за строками надання адміністративних послуг.

3.2. Розміщувати інформацію щодо порядку надання адміністративних послуг, забезпечити постійне її оновлення на інформаційних стендах та офіційному веб-сайт Марківської райдержадміністрації.

3.3. Брати участь у навчальних семінарах з питань надання адміністративних послуг.

3.4. Залучати до роботи Центру представників суб’єктів надання адміністративних послуг та сприяти збільшенню кількості послуг, що будуть надаватись в Центрі надання адміністративних послуг Марківської районної державної адміністрації.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Перший заступник голови,

в.о. голови райдержадміністрації                                              С.М. Трубіцин


Завантажити додаток 1.